Lykkelige pija Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Heia. Svigermoren min e en pest og plage. Trur ho eier min lille datter og vet hennes beste og kan alt om babyer men ja hun har jo 3 unger. men utstyr og sånn forandre sæ veldig på 25 år. Alt æ sir e galt alt æ gjør blir galt. ka fan gjør æ rett?? Noen fler som har en irriterede svigermor??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hei , jeg opplever også det at svigermor på en måte tror at HUN eier babyen og at det er HENNES .Det ar da vi som mødre tar ut alle klørne våre og vil beskytte baby mot denne inntrengeren.For det er naturlig å ha sånne føleleser til sin lille baby når man er mor.Jeg er sint på svigermor somm oppfører som om hun eier MIN baby.Tenk å være så lite smart at de inntar den posisjonen overfor VÅRE barn?Ikke rart at vi helst ikke vil ha noe med dem å gjøre.... Jeg tror den eneste løsningen er å be mannen vår om å snakke med moren sin og be henne holde seg laaaaangt unna babyen for framtiden. Jeg syns vi er sunne og friske mødre som føler det sånn som vi gjør.Jeg tror det er et morsinstinkt som er lagt ned i oss for å beskytte babyen som vi tross alt har båret inni magen i 9 mnd og som vi ammer og beskytter med vårt liv , om nødvendig. Svigermødre som oppfører seg så dumt bør få høre sannheten. Jeg har bedt min mann snakke med min svigermor og hun holder seg nå litt unna....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Til anonym: Har du nettopp født? da er det vanlig og føle slik du gjør, det roer seg etter hvert, det gjorde det med meg. Mener ikka du mister morsfølesen, men det er så ekstremt i begynnelsen.. Slike svigermødre er veldig irriterende, vil vise hvor gode de er, veldig dumt å se på.. Det som irriterte meg var at svigermor skulle holde babyen min hele tiden, de er jo hos mammen de vil være og vi vil ha dem, tett intil hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Hei Ja ikke så lenge siden jeg fødte.Det er sant at det kansje er veldig ekstrem morsfølelse til å begynne med og kansje når baby er liten. Det burde da en svigermor fatte? Hun er jo ferdig med babyer for leeeeeeeeenge siden og burde da ha fått littebitt livsvisdom etter hvert, he? Se på dyra for eksempel , hva er vel mer farlig enn en løvemor med ungene sine, eller en bjørnemor med babyer??????Det er en kjent sak til og med blandt trauste menn som er jegere eller annet at en elg med kalv , en tigermor med babyer eller en bjørnemamma er LIVSFARLIG fordi de har så sterkt morsinstinkt og beskytterinstinkt....så hvorfor i huleste fatter ikke sviger mor dette???????????HVOR er vettet??????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå