Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Gutten min på 2 mnd har hatt flere dager der han ikke har sovet noe særlig på dagen (vært mye grinete). I dag sover han imidlertid hele tiden, har våknet såpass at han har fått pupp men sovnet med en gang igjen. Er dette normalt, eller kan han være syk?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Ingen av dere som har opplevd dette? Please svar meg
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg tror de små har økedager på søvn omtrent som de har økedager på mat. Knøttemor her har hatt dager der hun nesten ikke har vært våken, men det er ikke nødvendigvis noe tegn på sykdom. Du kan gjerne være oppmerksom på allmenntilstanden på gutten - hvis han virker sutrete, har feber, hoster osv i kombinasjon med mye soving, så kan du jo ta en tlf til hs eller lege. Men i utgangspunktet altså - normalt
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Takk for svar. Han har ikke feber, men har hostet litt og er ørlite snufsen men ikke mye. Satser på at han skal ta igjen noe søvn :-)
manonym Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synst dette hørtes veldig normalt ut!! Gutten min hadde sånne dager han også, sov lite en dag, og mye en dag.=)
Honningmelon Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Dette høres helt normalt ut! Jenta mi var akkurat sånn på den alderen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Takk, takk....føler meg mye bedre nå. Alt en skal bekymre seg for!! Må le litt av meg selv også men klarer liksom ikke å slutte å bekymre meg! Godt jeg har en rolig mann :-)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Ser at du har blitt beroliget her allerede, men vil bare si at vi har det akkurat på samme måten med vår lillegutt ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå