Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 2 mnd har hatt flere dager der han ikke har sovet noe særlig på dagen (vært mye grinete). I dag sover han imidlertid hele tiden, har våknet såpass at han har fått pupp men sovnet med en gang igjen. Er dette normalt, eller kan han være syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dere som har opplevd dette?

Please svar meg

Skrevet

Jeg tror de små har økedager på søvn omtrent som de har økedager på mat. Knøttemor her har hatt dager der hun nesten ikke har vært våken, men det er ikke nødvendigvis noe tegn på sykdom.

Du kan gjerne være oppmerksom på allmenntilstanden på gutten - hvis han virker sutrete, har feber, hoster osv i kombinasjon med mye soving, så kan du jo ta en tlf til hs eller lege.

Men i utgangspunktet altså - normalt :)

Skrevet

Takk for svar. Han har ikke feber, men har hostet litt og er ørlite snufsen men ikke mye. Satser på at han skal ta igjen noe søvn :-)

Skrevet

Jeg synst dette hørtes veldig normalt ut!! Gutten min hadde sånne dager han også, sov lite en dag, og mye en dag.=)

Skrevet

Dette høres helt normalt ut! Jenta mi var akkurat sånn på den alderen.

Skrevet

Takk, takk....føler meg mye bedre nå. Alt en skal bekymre seg for!! Må le litt av meg selv også men klarer liksom ikke å slutte å bekymre meg! Godt jeg har en rolig mann :-)

Skrevet

Ser at du har blitt beroliget her allerede, men vil bare si at vi har det akkurat på samme måten med vår lillegutt ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...