Gå til innhold

Når er man utro


Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen diskusjon som jeg også finner innteressant. Er man utro kun når man har hatt samleie eller annen seksuell kontakt. Eller er man utro om man har følelser for en annen, selv om man aldri har gjort noe "galt" med denne personen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes nesten det er verre om mannen skulle fått følelser for en annen og blitt glad i en annen. (dette sier jeg selv om jeg nettopp påstod at mannen min aldri ville være utro) så jeg snakker hypotetisk selvfølgelig, som mange andre:)

Skrevet

Hm,spørs hva en kaller å ha følelser for,en kan ikke gå igjenom et langt liv uten at en blir tiltrukket mot en annen,en annen ting er vist en nører opp om disse følelsene,eller om en tenker som så at jeg elsker den jeg har og tenker ikke mer på den en ble tiltrukket mot.

 

Jeg mener at når en gjør noe en ikke kunne gjort foran partneren,da gjør man noe galt.

Skrevet

for min del går grensa ved kyssing, bom basta. Det aksepterer jeg absolutt ikke. Forelskelse er en annen ting, på en måte utroskap det og, bare mye verre.

Skrevet

Jeg er vel programforpliktet til å svare da :)

Man er utro i begge tilfeller, men jeg hadde helt klart foretrukket et følsesløst ligg enn å måtte "konkurrere" mot ei han hadde følelser for.

 

Vel, jeg hadde vel ikke giddi den konkurransen, men..... :)

 

Jeg hadde absolutt foretrukket at mannen min hadde hatt seg med en profesjonell hore, for de får ikke følelser for kundene sine med det første. Også måtte han ha fortalt meg om det altså, for da hadde hans edle deler blitt behandlet med gummihansker og pinsett her i huset :DDD Hahahahahah

 

Åssen er det med deg da mamma til en liten og en stor

Skrevet

Hva som definerer utroskap er nok forskjellig fra par til par. Sambo og jeg har blitt enige om at vi ikke skal gjøre ting vi ikke villle gjort mens den andre var der. Hmmm... Det ble teit forklart, men du skjønte vel poenget.

 

Må si at hvis sambo først gjør noe "galt", så vil jeg heller at han skal drite seg ut og pule ei dame i fylla enn at han skal forelske seg i noen andre.

Skrevet

Vel,jeg tror ikke hans eldere deler hadde blitt behandlet med pinsett akkurat,tror de hadde forsvunnet av ham og så hadde han forsvunnet ut av huset etter det *ler*,men som jeg har sagt i hele dag,jeg er ikke redd for at partneren min skal være utro mot meg,jeg er 100% sikker på at han aldri kommer til å være det.

 

Og som jeg sa lengre oppe,hvis en gjør en ting en ikke kan gjøre mens partneren er tilstede,ja da gjør man noe galt.

Skrevet

veldig enig i den med at det du ikke kan gjøre mens parteneren din ser deg er fy fy!!

Skrevet

enig. nå har jeg omtrent opplevd akkurat det. Sviket ved en forelskelse er grusom og svir skikkelig, spes siden jeg var gravid. Men for å si det sånn, vi har ikke sex lenger heller.

Skrevet

Dette er jo veldig individuelt fra par til par. Er egentlig ikke helt sikker på hva jeg mener er å være utro. En her som mente at grensa går ved kyssing, men jeg synst det er like fælt om han sitter tett inn til en jente, stryker på henne og sånne ting.

 

Litt enig i at det du ikke kan gjøre framfor mannen din er ikke lov. MEN nå er jeg veldig for å kunne flørte (til en viss grad selvsagt), men det ville ikke jeg gjort framfor mannen min. Så er litt vanskelig å vite helt hvor grensa går egentlig=)

 

Men som HI her, så er jeg også 100% sikker på at mannen min aldri ville vært utro, som han sier selv - han ville enkelt og greit ikke fått noe til med en annen jente pga følelsene han har for meg. Så jeg er heldig sånn sett!=)

Skrevet

flørting er ok til en viss grad, men hvis det er den samme jenta hver gang og kanskje litt vel intenst-da stikker det. Vil likevel ikke kalle det utroskap. Noen mener at fantasier om andre er utroskap, nettporno osv., så alle har ulike oppfatninger av hva utroskap er, og ingenting er feil, vi har bare ulike grenser.

Skrevet

Vet at jeg aldri skal si min mening om dette her inne vartfall :-)

De fleste hadde ikke orket se på nicket mitt en gang her inne da :-p

Skrevet

Hvorfor ikke?? Har du sterke meninger for eller imot?? Ble nysgjerrig nå;)

 

Man må jo få si sin mening, så lenge man sier det på en ordentlig måte=)

Skrevet

Hehe, nei! Tror jeg holder stilt jeg. Eller så blir det også en stor sak her inne :-)

Skrevet

heller at min mann kommer å sier at han har vært utro(har hatt sex med noen), enn at han kommer hjem og sier at han er forelsket i en annen...

 

 

Ønsker selvfølgelig ingen av delene, men blir man forelsket i noen så er det brått mye værre synes jeg....

Skrevet

Her er i hus går vi ut på byn og danser og har det løye hver for oss noen ganger, og da kan jeg godt danse med en gutt og fortelle d til partneren min dagen etterpå. Han vet at jeg danser, og at det KUN er dans d er snakk om. Jeg vil ikke at han skal være ute med kompiser som er single, og som danser, så ska han sitte å se på. Ut å dans me deg har jeg sagt! Flørter han er det bare morsomt for hans sin del...Jeg vet han elsker meg og bare meg, men d er jo litt gøy å erfare litt på singellivet...Ivertfall er d slik her i hus. Jeg hadde aldri tilgitt han om han hadde hatt sex, blitt forelsket eller råklina me ei annen...

 

 

Skrevet

simpelthen elsker å diskutere dette:) kom igjen mari...... husker ikke nicket. Gi litt fôr til debatten:)

Skrevet

Nå har ikke jeg lest alle svarene her.

Men min mening når det kommer til utrohet er: Man er utro dersom man gjør noe som man ikke vil at partneren sin skal få vite. Det gjelder da uansett om man gjør noe fysisk eller om man bare "tenker" på og gjøre. Kan man ikke innrømme det så er det urtohet.

 

Ble rart skrevet. men håper dere skjønner. =o)

 

 

 

 

 

=)

Skrevet

Uskyldig flørting er da bare moro,det kunne jeg godt gjort så partneren så det.Har tullet og tøyset med andre så partneren har sett det,men med flørting,mener jeg en liten klem,ikke klining og befølign,det er å gå over streken.

Skrevet

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...