Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Er i uke 25 idag, og har i de siste dagene kjent ganske lite liv, det er liksom litt innimellom, men ikke stort.. Idag er kl 13.18, og har fortsatt ikke kjent noe til skatten min. Sist gang mistet jeg i uke 22, og er så redd og bekymret... var på UL for 11/2 uke siden, og da sa de at alt så bra ut... Er det andre som ikke kjenner like mye liv hele tiden? Da mener jeg ikke at det er forskjell på dag og kveld, men fra dag til dag... Kjempe takknemlig for svar! -
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg er i uke 24 og kjenner veldig lite liv. Noen ganger kan det gå dager i mellom hvor jeg ikke kjenner noenting, også begynner jeg å bli bekymret. Men så kommer det litt liv igjen. Veldig uregelmessig. Det er visst på denne tiden babyen begynner å finne sin egen døgnrytme, noe som kan være noe helt annerledes enn vår egen. De kan visst sove i evigheter, etter hva som passer dem. Dessuten kan det hende at morkaken ligger foran, og da kan det hende babyen sparker i hytt og pine uten at du kjenner noe verdens ting.
ellenle Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Takk for svar!! Ble mye mer rolig.. Godt å ha andre som vet hva det er snakk om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå