Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 våknet i morges etter 8 timers søvn og var så trøtt og svimmel at jeg holdt på å gå i bakken. Er visst blitt skikkelig forkjøla med hodepine og noe som ligner diare...yaiks! Er så trøtt at jeg holder på å sovne på stående fot... men kan jo ikke sove da jeg har to småtroll å ta meg av som også er syke. I tilleg har jeg ørten kreditorer som maser høl i huet på meg med trusler og hele pakka. Dette gjør ikke akkurat formen bedre... har bare lyst å hylgrine akkurat nå.. Send meg litt styrke da jenter..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 urgh....kjedelig. Tenk fremover og prøv og gled deg over småting:)Og det med krdeitorene, det ordner seg alltids:)Legg det bak deg:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Skal prøve å sende deg litt styrke jeg*S* Håper at dagen går fort da,slik at du kan legge de små. Kanskje du har en partner som kan hjelpe deg,han har krav på fri fra jobben,hvis barnepasser er syk.Da kunne jo du bare ha hvilt deg. Du sier at du har ørten kredikort,vel nå skal ikke jeg begynne med noen moralpreken,men hvis de ringer deg,noe det virker som,siden du sier de maser hull i hodet på deg,så ikke ta telefonne hvis du ikke kjenner nummeret,frem til du er frisk. Håper at du snart blir friks igjen.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Sender deg litt overskuddsenergi !! God klem i en vanskelig tid : )
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Huffda, det høres ikke akkurat oppløftende ut, nei. Trøst deg med at magen blir tomt etterhvert, og da slipper du løpe på do hele tia. Sett på en film til småtrolla, legg dere foran tv'n og slapp av. Napp ut kontakta på hjemmetlf og skru av lyden på mobilen. *drysser styrke-støv over deg*
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 takk for støtte dere! =O) den ene sover nå og den andre skal også i seng nå. de er for små til å skjønne noe av tv greiene ennå.. så det er annen stimuli som må til.. hehe mannen min er ute i jobb kommer hjem til søndag sukk.. siden jobben er ganske ny, tør vi vel ikke ta ut noe sykmld el. lignende enda... har jo ikke fast jobb ennå og vil gjøre et godt inntrykk. men men. gjett om jeg skal sove tidlig i dag.. takk for styrkestråler... ;-)
mammaentiltrulte Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 sender deg en gooog klem. kanskje du sover nå og samler krefter til i morgen. hus det kommer alltid sol etter regn :-)
Molait Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Bak skyene er himmelen alltid blå. (ikke at det hjelper stort om det tordner..hehe) Vet du..om et år husker du ikke denne dagen engang:) Da er det kanskje andre problemer men mye av dagens er da borte. Legge deg tidlig også skal du se at dagne i morgen blir bedre. Som du kanskje har hørt så skal du få en dag i morgen..med balnke ark og fargestifter til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå