<3 + <3 + ? Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Lillegutten vil overhodet ikke ligge på magen. Blir hysterisk nesten med en gang vi prøver. Han løfter hodet godt. Hva kan dette skyldes? Skal jeg la han slippe og heller prøve senere eller må jeg fortsette å prøve? Han er 7 uker og ellers veldig fornøyd
Mamman til M&E Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Min liker heller ikke så godt å ligge på magen men vi trener litt nesten hver dag. Vet ikke om det er riktig men......kanskje du skulle spørre helsesøster?
Labbetøs Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Min var akkurat lik. Hun hatet det. 'jeg prøvde litt hver dag, og bar litt i babybjørn. Nå er hun 4 mnd og begynner endelig å synes det er greit.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Jenta mi var akkurat likedan... ble dritforbanna rett og slett, og hylte til vi snudde henne igjen. Hun greide å løfte hodet uten problemer, men det var altså hyl og skrik hver gang hun lå på magen. Men plutselig, da hun var ca 3mnd, endret det seg. Ikke gradvis, men plutselig over natta... jeg la henne på magen en dag og der lå hun, blid og fornøyd, støtta opp på armene, som om hun aldri hadde gjort annet... hehe
nutri Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Her skjedde det også plutselig rundt 3mnd alderen. Det var hyl og protester etter 3 sekunder før. Hadde dårlig samvittighet fordi vi ikke prøvde mageleie ofte nok, men det var jo ikke noe koselig at han bare skrek., og faktisk virket fornærmet en god stund etterpå. Fikk tips om å legge ham på magen på leggene våre, med hode mot ansiktet vårt. Da kan vi regulere hvor flatt han ligger ved å løfte beina våre. Dette var mer morsomt syntes han. Plutselig var det ikke så ille for ham lenger. Løfter hodet høyt nå og smiler og pludrer litt, men han blir sliten da. Liker ikke å ligge for lenge, men noen minutter går fint. nå har vi magetreningsøkter. Ligger på gulvet og snur ham over på magen i flere korte økter. Da går han ikke lei. Nå har han også sluttet "å fly" med armene. Me armene under seg holder han ut lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå