2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 la oss samles og troeste hverandre. er 10 dager over i dag og har faatt vite at absolutt siste dag er 17.mai. da blir jeg satt igang. Hvordan er humoeret og formen hos dere andre?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hei og hopp;) Jeg er her i dag også, ingen grunn til å svikte.... Minien er stuck... Nå skal alle dagene jeg har gått med han inne i magen, spoles tilbake til begynnelsen og dag 1 igjen... virker i hvertfall sånn.... Humøret er så å si greit, ikke noen vist i å deppe og være sur, men kan ikke si at jeg IKKE er lei... Fordi det er jeg! Formen er helt okey, trøtt og sliten. Går bare å daffer, orker ikke så mye egentlig.. Mat får jeg ikke inn så mye av heller, går i vann... Så han blir i hvertfall ikke dehydrert der inne;)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 hei! formen er bra så det skal ikke stå på det, men humøret er litt opp og ned ja, ungen her kjæm ikke ut før den MÅ og det er nok ikke riktig enda.. er 6 dager over idag. så må vel vente i 12 dager til.. føler at "alle" andre føder enn en sjøl! Jeg blåser litt fødestøv over oss!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 har du ogsaa den foelelsen? Ja...alle faar ungene sine ut. og her sitter jeg og lengter... men men. vi veit jo da at det ikke er SAA lenge til det er vaar tur da. Vi er jo like om hjoernet...babyene vaare trenger bare litt mere overtalelse for aa komme ut. jeg suger til meg foedestoevet. Jordmor anbefalte aa legge planer og gjoere andre ting enn aa bare sitte aa vente, for vi produserte vist et hormon som hindret oss i aa foede hvis vi stresset saa faelt og tenkte paa det hele tiden. Saa i morgen har gubben invitert meg med ut aa spise og paa kino! det gleder jeg meg til. Skal bli saa koselig. saa naa haaper jeg faktisk at han holder seg inne til vi har kommet hjem derifra ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå