Gå til innhold

Treng litt krisehjelp til bordkort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så elendig fantasi og ane ikkje kva me skal ha til bordkort. Fann endeleg noko me ville ha, men det måtte bestillast på nettet og hadde lang leveringstid.. No er brudlaupet berre nokre veker unna og eg har 100bordkort å laga, kjenner panikken brer seg.

Nokon som har ein god ide som eg kan stjela?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har laget noen kjempefine hvite bordkort med et gullherte limt på den ene siden.

Navnet er skrevet med gullpenn og et lite hvitt hjerte (kjøpt i bokhandel) - limt inni gullhjertet.

Kjøpte en glitterlim for å lage kant rundt .

Det blei kjempefint. Du kan kjøpe store ark i kartong i bokhandel (i ønsket farge)

Bruk de fargene du har valgt til ditt bryllup.

skal se om jeg finner et bilde av de her...så kan du få se

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe ferdige ? Masse flott og billig å velge i.

Skrevet

Ja, eg veit. Har berre så innmari lyst å vera litt kreativ for ein gongs skuld..

Skrevet

Har du sanghefter eller menyer ved bordet? Vi skal bruke de som bordkort :) enkelt og så slår vi to i en smekk :o)

ellers kom det jo en god idè litt lengre oppe. Har du en hobbybutikk i nærheten? Gå innom der, og så har de nok mange ulike bordkort utstilt, eller så kan du høre med de om de har en god idè!!

Skrevet

siden du skal lage 100 stk - så ville jeg valgt noen ferdige bordkort og bare skrevet navnene på selv. Kanskje kjøpe noe stæsj i en hobbybutikk som du kan lime på.

Skrevet

vikjøpte disse og skrev med sånn kallegrafi lignende skrift.

http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet

Så tok eg og klipte ut hjertet på et bordkort og brukte det til mal på lys rosa papp. klipte ut og limte det på hjertet på bordkortet med små limputer. slik at det blir litt "levende"

Enkelt og billigt, og er du to eller flere så er det ferdig på en kveld.

Skrevet

Anbefaler å bestille på decorium med forbehold om at de kan levere innen fristen. Det er jo egentlig bare ett navn som angir hvor folk skal sitte henne. Det enkle er oftest det beste om du ikke begynner i lang tid før og er veldig kreativ.

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag :)

Eg og sambo skal gå gjennom i kveld, så får eg gå på shopping i morgon :)

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt små espresso kopper på Ikea som jeg skal klistre gullbokstaver på. Altså jeg klistrer de på skålen, så skal jeg ha en liten blomsterdekorasjon oppi koppen. Ikke akkurat billig, og ikke akkurat fort gjort(skal selv ha nærmere 80 stk) men utrolig pent når det er ferdig. Trenger da nesten ikke noen andre blomster på bordet, siden disse skal stå hos alle gjestene. Jeg skal bare ha noe enkelt midt på bordet. Så kan gjestene ta med seg koppen hjem etterpå. Og det håper jeg de gjør! Ellers blir vi sittende med ca 100 espresso kopper!!(kjøpte litt for mange)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...