Dina1 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hold på å spy så øyan e' på tur ut her dag, flere ganga om dagen, å tarman vrenge seg..... E' desperat etter nåkka som gjør at eg ikke må stå på dassen på jobb å prøve å spy i stillhet!!! Anyone??? Ka' som helst?? Selv om det e veldig artig å ha symptoma, å eg smile og flire mens eg spyr - så bynne det å bli jævli slitsomt! Eller bør man bare rett og slett sykemelde seg? Sukk....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg kjenner en som spiste hasselnøtter mot kvalme og syntes at det hjalp godt.
anneli84 Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 kjenner igjen det med kvalme! uff. trudde jeg skulle dø. heldigvis ga det seg etter uke 9 hos meg. men jeg kjøpte akupress armbånd på apoteket. det hjalp endel. det koster 149kr for 2stk. en på hver arm:) lykke til.
Dina1 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 Så flott, da skal eg prøve det! Kommer til å prøve ALT som blir foreslått no:)
Feliz31 Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 vanlig farris blandet med eplejucie sier folk pleier å hjelpe. Noe salt kjeks kanskje
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 prøv sea-band, fås kjøpt på helsekostbutikken til 249kr for 2=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå