Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Syns jeg leste om noen som anbefalte flanelllaken - både som "gulpe-hodepute" i vuggen og som vaskekluter og på stellebordet. Eller hva bruker dere? Hva med håndkleder på stellebordet, er ikke det det mest vanlige?
Som Natt & Dag Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har brukt myke gode håndklær. og en annen smart ting, en tørrserviett under babyens pomp når man skifter bleier, veldig kjekt, sparer deg for en del klesvask.
katrine har fire gutter Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg bruker flanellbleier(gammeldagse tøybleier) til "alt". Har håndkle også på stellebordet, men har dette oppå. Bruker det til gulpeklut og har det som "for" inni helseteppet, bruker det også som koseklut. Tørrserviett er kjempetips!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Supert! Tips til hvor får man kjøpt tørrservietter og flanellbleier?
katrine har fire gutter Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Libero har vaskeservietter som er tørre. Kjøpes i vanlig kolonial. Jeg lette litt etter flanellbleier denne gangen. Har funnet på Sparkjøp tidligere, men ikke nå. Kjøpte til slutt i babybutikk. Stera heter merket. Fikk tre bleier for 79 kr.
Som Natt & Dag Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Jeg brukte også Libero sine tørrservietter, de koster omtrent ingen ting og fåes kjøpt i de fleste dagligvare butikker, de ligger i bleie hyllen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå