Junimamma 78:) Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg er i uke 38 (37+3) og formen er veldig varierende. Noen dager har jeg masse energi og føler meg bedre enn jeg var tidligere i svangerskapet. Bekkenet er bra, igjen kvalme og i fin form. Men så er jeg veldig sliten plutselig - helt pumpa - pulsen går i hundre og blir ikke roligere selvom jeg legger meg ned. Sover masse, men er forstsatt sliten. Får litt dårlig samvittighet av å sitte her og bare være sliten uten å gjøre noe, men samtidig er vel ikke dette tiden å presse seg på. Tar dere det veldig med ro nå de siste ukene?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har termin 27 mai og er i god form. Plages litt av bekkenløsning, vonde kynnere, vond rygg og åndenød, men ikke værre enn at det går! I forrige uke hadde jeg 2 eksamener, kjenner at luften gikk litt ut av meg da jeg var ferdig med dem. Jeg har nok presset meg litt vel mye. Nå har jeg begynt "redebyggingen" og flakser fra butikk til butikk for å handle inn det jeg trenger før baby kommer. Når jeg fyller på med legebesøk, fysioterapi, vanntrening og div lunsjer er det liten fritid igjen. Nå skal jeg begynne å vaske rundt huset, så det er fint her til jeg kommer tilbake fra sykehuset, sambo reiser mye i jobben, så han får ikke gjort noe særlig. ) Lillegutt på 19 mnd går i park, så jeg har pass til han kun 4 timer pr dag. Har med andre ord ikke mulighet til å "legge meg" noe særlig. Men det er greit, for da går tiden raskere!
Tamline Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg er 38+2, og begynner å bli veldig sliten. Sover ikke så godt om natta, fordi jeg må snu og vende på meg hele tiden, og får vondt i ryggen. Blir fort anpusten, og har hatt litt høyt BT. Skulle helst ha fått ut lillepjokken...i går! Jeg tar det veldig med ro nå, og det er nok fordi jeg har anledning til det. Jeg sover til kl.12 nesten hver dag, fordi jeg simpelten ikke klarer å våkne før da...Har nok behov for mye søvn for tida! På dagen gjør jeg svært lite...venter på at sambo'n skal komme hjem fra jobb...lager middag...ellers er det slappt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå