Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 jeg har så mye "stikk" ,kommer nye hver dag. ser ut som myggstikk igrunn, men tviler på at det er det, er trossalt på anklene, leggene, rumpa og lårene jeg har fått stikk, og jeg har ikke gått i shorts!. har lufta dyne pute og madrass to ganger nå, skiftet sengeklær enda flere ganger, men nei, får fortsatt stikk, og sambo får ingen. hva er det som stikker meg da da? noen som kanskje har en ide?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Oj, det fikk jeg også for vel en uke siden. Jeg skiftet alt sengetøy (hadde nok gått lenge siden sist), og da fikk jeg ikke nye, men det klødde innmari et par dager. Jeg har fått dette før, og det har alltid stoppet etter skifte av sengetøy. Nå har vi fått vasket overmadrassen og bestilt ny, så jeg håper jeg ikke får det igjen. Talte rundt 20 'stikk' denne gangen, helst på leggene, magen og underarmene. Sambo hadde ingenting. Jeg trodde det kunne være midd, men en kollega mente at de ikke biter (følte meg modig som innrømmet hva jeg trodde det var!) Ikke sikkert at det er det samme siden det ikke gikk bort etter sengetøyskifte.
@nita+Sebastian Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Hvis du har katt, kan det være fuglelopper. Det sliter vi mye med på sommerstid. Det er aller værst på våren.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 jeg har katt ja, men fuglelopper er vel mer et utslett. det rareste er at sambo ikke har et eneste stikk, mens jeg får masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå