AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 En heeeel uke uten var lenge, det. :0) Har vært i Egypt og kost meg så det var jo ikke såå ille, da. men hadde konstant dårlig samvittighet for snuppa i magen da det var så veldig varmt.. 42-43 grader på dagen og 33 grader på natten.. Kan umulig ha vært veldig bra..?? Og snorkling og maten jeg spiste og ja.. guri..så mye bekymringer for et barn som ikke er født enda..hehe. Håper dere har det fint! :0)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Åhhh, så deilig det hørtes ut! Har selv vært i Egypt og elsker Rødehavet med snorkling i det fantastisk klare vannet. Så fint at du har hatt en vellykket ferie da. Skulle ønske jeg hadde råd til en "siste ferietur uten barn" selv. Men det går sikkert fint å reise med dem senere også. Velkommen tilbake!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Takktakk! Ja rødehavet var virkelig fantastisk! Så flott at man kan oppleve koraller og fisk uten å dykke. Det er jo utelukket når man er gravid.. :0)
Alba44 Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Velkommen tilbake!! Sikkert deilig med ferie, og har mamma hatt det bra, så har nok veslejenta di hatt det bra også )
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Godt å høre Alba33. :0) Hun har seg ihvertfall en real turn-økt inni magen akkurat nå, så får vel tro at hun har det utmerket.. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå