Gå til innhold

Jeg er sprengkåt, men han vil ikke!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han finner stadig nye unnskyldninger for ikke å ha sex. Har prøvd å spørre han hva som er i veien, er det meg det er noe i veien med, er det fordi jeg er gravid eller?

Men er så glad for å ha disse sidene her, blir så kåt av å lese innleggene her, tar på meg selv og storkoser meg hver gang mannen er ute av huset! Vurderer å få meg en sex-venn, gjerne en jente.

Er samtidig redd for at han skal finne ut hva jeg driver med innpå her. . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe skjønner hva du mener:) sabo min er mer en villig han da.. Men jeg tenker ofte på å ha sex med en jente, vi har snakka om det en del, men er alikevel litt flaut overfor han.. hehe:) Er du langt på vei du??

Skrevet

Uke 29. . . ikke så stor at det burde være et problem! Du da?

Skrevet

Er i uke 28 jeg, så rett bak deg:) kan jeg spørre hvor du er i fra?? Er selv fra buskerud:)

Skrevet

ok:) har du tenkt mer på det der med jentesex etter du blei gravid?? jeg har hatt sex med en jente for mange år siden, men kan tenke meg det igjen, og har tenkt mer på det nå i det seinere.. rart det der:)

Skrevet

du fra bergen, du har ikke lyst til å treffe meg da? Attraktiv, godt utseende mann fra bergen her.....jeg er simpelthen helt betatt av gravide jenter, det tenner meg sinnsykt.....full diskresjon loves og forventes....

Skrevet

Åh, jeg fantaserte også veldig mye mer om jenter da jeg gikk gravid enn jeg gjør nå om dagen...har skjønt det er mange som gjør det.

Skrevet

Hmmmm. . .. .vet ikke om jeg tør. Eller om jeg heller har lyst på ei jente. . . . evt hvordan skulle vi ha komt sammen da og hva ser du for deg?

Skrevet

jeg ser for meg at vi kunne møttes på den blå stenen....ruslet litt i byen....tatt en tur på kafè....sett om kjemien stemte

så kunne vi gått hver til vårt.....tenkt igjennom om vi fremdeles ønsket det.....i så tilfelle kunne vi møttes senere, en gang eller flere ganger og alt etter hva vi begge ønsker........full diskresjon

email adr .min er [email protected]

send meg gjerne en mail, så kan vi diskutere det privat :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...