StineMor_2007_ Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 vi venter ei lita jente, og alt var bra:) har termin 11 oktober=) gleder meg sååå mye no... så nå kan jeg endelig begynne å kjøpe klær=)
dobbel glede Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Har termin 12 oktober, skal på ny UL 14 mai, håper vi får vite kjønn da, for vi venter tvillinger og vil ikke bare kjøpe nøytralt:)
Kanutten83 Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Så gøy! Gratulerer så mye:o) Var på ul i går selv, og fikk beskjed om at det blir en liten gutt:o) Fikk termin 12 okt:o)
mammo+spire Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 so kjekt....jeg og skal på ul i dag sitter bare hjemme å tripper no.... e so spente
miss_chica Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 oi! gratulerer! åssen "symptomer" har du hatt da? er du en av de som har tatt ringtesten?? jeg skal i morgen og kjempespent på hva jeg får jeg også! har på følelsen av en gutt til =)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Ja, det er kjempespennende!! Vi fikk ikke se hva det var på den ord.UL, så skal på en privat UL i morgen, håper ikke h*n er like sjenert denne gangen og at vi får se om det er gutt eller jente!
Anele&Solstråla Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 ååååå, så heldige dere er...venter veldig på UL ( fikk ikke fødeplass på ullevål...så måtte søke andre steder..tar vel brått litt lenger tid før jeg får time..) Har termin 2.nov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå