Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi venter ei lita jente, og alt var bra:)

 

har termin 11 oktober=)

 

gleder meg sååå mye no...

 

så nå kan jeg endelig begynne å kjøpe klær=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 12 oktober, skal på ny UL 14 mai, håper vi får vite kjønn da, for vi venter tvillinger og vil ikke bare kjøpe nøytralt:)

Skrevet

Så gøy! Gratulerer så mye:o)

Var på ul i går selv, og fikk beskjed om at det blir en liten gutt:o)

Fikk termin 12 okt:o)

Skrevet

so kjekt....jeg og skal på ul i dag sitter bare hjemme å tripper no.... e so spente :)

Skrevet

oi! gratulerer! åssen "symptomer" har du hatt da? er du en av de som har tatt ringtesten??

jeg skal i morgen og kjempespent på hva jeg får jeg også!

har på følelsen av en gutt til =)

Skrevet

Ja, det er kjempespennende!! :)

Vi fikk ikke se hva det var på den ord.UL, så skal på en privat UL i morgen, håper ikke h*n er like sjenert denne gangen og at vi får se om det er gutt eller jente! :)

Skrevet

ååååå, så heldige dere er...venter veldig på UL ( fikk ikke fødeplass på ullevål...så måtte søke andre steder..tar vel brått litt lenger tid før jeg får time..) Har termin 2.nov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...