Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere forsikring og hva dekker den? Hva er forsikringssummen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har forsikring. Mannen min ordnet det, jeg vet ingenting om den...

Skrevet

Vi har barne- og ungdomsforsikringen til Gjensidige. Veldig fornøyd med den, dekker mye. Koster ca. 1500.- i året.

du kan ringe 03100 og få tilsendt informasjon eller på gjensidige.no

Skrevet

Ja, vi er totalkunder i sparebanken og har en kjempe god barne forsikring opp til barnet er 20 år.

Skrevet

Ja

Skrevet

Vi er forsikret i Vesta og har barne og ungdomsforsikring Ekstra. Er fornøyd med den. Husker ikke helt hva den koster. Den dekker iallefall uførhet ved ulykke og sykdom. Det viktigste er jo å få en som dekker uførhet ved sykdom - og ikke bare en ulykkesforsikring.

Jeg ville ringt til litt forskjellige selskaper og fått tilbud. Tror det er forskjellig praksis på hvor gammel barna må være før man kan tegne forsikring på de. Jeg tegnet for jenten vår når hun var 3 mnd, det gikk iallefall fint hos Vesta

Skrevet

Gjensidige dekker ikke ved død.. gjør den forsikringen dere har det?

Skrevet

Ser ut som vår forsikring dekker 60.000 ved død.

Det er fælt å si det- med grunnen til at forsikringen ikke dekker mye ved død er at død hos barn ikke medfører et stort økonomisk tap. Dersom barnet derimot blir ufør vil det medføre økonomisk tap (tapt inntekt for barnet, ombygging av hus osv). Så det er nok få barneforsikringer som dekker noe særlig ved død.

Skrevet

ja!

Skrevet

Ja, begge er /blir forsikret. Forsikret begge barna her om dagen, men minstejenta sin trer ikke i kraft før hun blir 1 mnd gammel og får personnr. Koster 1200 i året pr barn og er absolutt verdt det mener vi. Den dekker økonomisk tap i forbindelse med jobben våres hvis barnet må ligge på sykehus over lengre tid blant annet.

Vi har tegnet hos Sparebank 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...