Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Endelig ferdig m 1.trim.!! Er 12+1 i dag. Disse ukene har vært preget av oppkast og svimmelhet, men det har bedret seg litt.. Nå er det mest pollen som er plagsomt, samt en UVI. Jipppiiii.... Men men¨. Alt går over, og til høsten er det "glemt"!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Velkommen til 2 trimester:D:D:D Huff ja det første trimesteret kan være tøft:D Har selv pollenallergi.. er ikke noe gøy.. Og uvi har jeg hatt utallige ganger.. er fryktelig ubehagelig Du får ha goooood bedring iallefall, og lyykke til videre her innpå 2.trimester ;)
Serial mom Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Da er vi like langt på vei da:-) Ramla inn her idag jeg også,hurra! Like jævlig form som i 1.tri,men de har trøsta meg med at det gir seg sånn rett før fødsel,bah:-( *Frøken positiv* Misunner deg ikke den UVI'en da,det er ikke no godt!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Velkommen skal du oxo være Får håpe du blir bedre snart!! Ikke noe gøy å gå grundt å være i elendig form:( Men det gir seg nok snart, tror du ikke ? :D Lykke til videre!
Serial mom Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Takk:-) Håper også det gir seg,men er ingen tegn til det så langt. Blir egentlig bare verre og verre for hver uke lengre jeg kommer. Kjedelig å bare tilbringe dagene på sofaen,over dassen og i senga. Selv det å lage ei tørr brødskive er et ork:-( Er så misunnelig på alle de som er i så fin form!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Huff ja jeg slet med kvalme til jeg var 15 uker tror jeg.. var møkklei da.. men det var rart hvordan det plutselig forsvant over natta.. Hele dagen levde jeg "hengende" over dassen.. sprang att og frem.. ellers låg jeg på sofaen og vrei meg.. Tålte ingen lukter.. ikke lukten av samboeren min engang.. var helt grusomt.. Men plutselig en morgen var det borte.. heeelt sprøtt... Håper så inderlig det ordner seg for deg snart.. for det er helt grusomt å gå rundt slik.. God bedring!!! =D=D vi får krysse fingrene for at du blir bra snart!
Serial mom Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Skal være så glad den dagen det forsvinner! Begynne å leve litt igjen. Trene,spise skikkelig mat,pusle i hagen,jobbe... Hun jeg jobber hos var dårlig helt til 2 dager før fødselen,hun,det ga jo virkelig håp,blæh! Satser på at det roer seg iløpet av noen uker. Skulle jo reise hjemover på besøk og fortelle nyheten om et par uker,men har ikke turt å bestille billetter enda. Tror jeg sjanser på at det går bra! Høres helt himmelsk ut å oppleve at det bare forsvinner:-) Lykke til videre,og tusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå