Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan barn kveles av gulp?

Hadde en litt ekkel opplevelse for ikke så lenge siden, og nå er jeg så redd for å legge sønnen min på ryggen.. Legger han litt på siden, men ikke alltid han vil ligge sånn..=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror lukkemuskelen forhindrer det. Ellers ville de vel ikke anbefalt alle å la barna ligge på rygg : )

Skrevet

Nei, sant det. Men sønnen min lå på stellebordet, på ryggen da det skjedde. Da kom det opp nesa og munnen. Da fikk han jo ikke puste. Måtte ta gutten opp i full fart..! Er så redd for at det skal skje om natta..

Skrevet

Ja det skjønner jeg ! Men kan ikke du ringe HS og høre om dette plager deg ? Er jo ikke noe særlig å tenke på det sånn at dere ikke får sove omtrent. Kan jo være at noen ikke har så bra lukkemuskel ?! Aner ikke jeg, bare kommer med forslag.

Skrevet

Ikke for å skremme nå. Men min lille ble kvalt. Men han har hatt masse problemer med gulpingen. Det gikk bra da. Ambulansen kom og de fikk sugd opp alt. Har ikke fått noe mer oppfølging fra sykehuset, men det har ikke skjedd igjen. Men jeg fikk beskjed om at det skal veldig mye til for at det skjer. De ordner som regel det der selv. Jeg vet hvordan det er å være bekymret for akkuratt det. Men ett godt tips jeg fikk var å alltid gi litt vann etter mat. Bare på en ts.

Skrevet

Huff.. Kan tenke meg at det var skremmende! Men bra at det gikk så bra da!=D

Skjedde dette når dere hadde h*n under oppsyn, eller var det om natta?

Gir du kokt vann da? Hvordan skal vannet hjelpe?

Skrevet

Dette var på dagen 14.30. ja,vannet kokes opp på vanlig måte. Skulle visst få det til å gli litt lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...