Gå til innhold

Hva er det egentlig dere driver med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo nesten rystende å gå inn på disse sidene! Ta dere sammen a, alle sammen (nesten).

Om noen har en dårlig dag og sitter å gråter hele tiden eller om noen reagerer ved å kalle ungen sin et og annet, er de i akuratt den samme fortvilede situasjonen, forstår dere ikke det? Kan dere ikke bare la det ligge?

Uansett hvordan en mor reagerer på mange, lange våken netter, så vil jo dette på en eller annen måte gå utover våkentiden. Helt naturlig det! Noen gråter, andre banner. For en unge på under året er jeg ikke helt sikker på hva som er værst og jeg gidder ikke spekulere i det heller.

Poenget mitt er bare; kan dere ikke respektere at folk er forskjellige og reagerer forskjellig OG heller støtt og hjelpe enn å lage disse sidene om til reneste helvete på jord?

TAKK for oppmerksomheten! Ha en god dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå blir det ENDA mer oppmerksomhet rundt det... LURT !

Skrevet

Ja da må jeg bare beklage at jeg hadde lyst til å si noe i saken for første gang! Skal huske å spørre deg før jeg legger inn noe neste gang jeg, så slipper ihvertfall du å bli grinete!

Skrevet

Jeg er ikke grinete jeg =)

Bare mener det er lurt at det ligger 15 innlegg på førstesiden om akkurat dette. Man må jo ikke lage nytt innlegg om man har noe å si i en sak som det allerede finnes masse innlegg om da.. Ser du ikke at alle lar de andre forsvinne nedover siden. Må si DU er hyggelig da, bidrar virkelig til den hyggelige stemningen som alle ønsker her inne ;o)

Skrevet

Enig med deg Stratos!

Skrevet

Takk for det. Men vet du; da skal du tenke på at jeg i fortvilelse en dag plutselig kanskje også er anonym mange ikke liker.... Bare for å belyse at folk kanskje har flere sider, men jeg synes de uansett fortjener respekt jeg da :)

Denne tråden var forøvrig ikke ment å skulle fortsette å diskutere sak, men et håp om at dere kunne ta tak i budskapet og kanskje tenke på at vi er forskjellige, uten at det kvalifiserer til hverken det ene eller det andre av utskjelling, sånn i utgangspunktet.

Skrevet

Dere klarer jo å krangle om alt jo!

Skrevet

Enig stratos! Bra skrevet.

Skrevet

Helt uenig, man kaller bare ikke barnet sitt for satans drittunge. Fins tusen andre måter å få ut frustrasjonen sin på!!!!

Skrevet

Helt enig med at man ikke kan kalle barnet sitt for satans drittunge- jeg kaller min helvetes drittunge!

Skrevet

Lille propp...

De er altså fra samme sted men har ikke samme far?!

*fniiis*

Skrevet

he he., her har det gått i drittunge. Prøve å kutte banningen ser du...

Skrevet

Jeg har ikke lest svarene her. Har bare en oppfordring og komme med. =o)

Husk og kose masse med de små søte babyene deres. Ikke lenge før dem er så store at dere må mase dere til en kos eller et smil. Det synes jeg vi må huske i en allt for hektisk hverdag.

Ta vare på dem dere har kjære. =o)

Bruk energien deres på og kose og vise de kjære at dere er gla i dem isteden for og krangle med ukjente folk på et internet forum.

=)

Skrevet

flott sagt, marie_85.

Syyyyyyyke damer og fullstendig uinteligente!

Skrevet

uinteligente staves uintelligente:p

Vet ikke hvem som fremstår som uintelligent jeg da:p

Skrevet

Tillab da... skal du begynne å henge deg opp i bagateller du oxo nå da...(tjihi.. starter vi en krangel nå eller ??)

Stooor klem fra Pia & C-F

(signerer med anonym jeg.. det er jo så kuult..)

Skrevet

Sorry, skrivefeil. Siden vi først er inne på rettskriving. Kan du kommareglene? Og, eller, men, for. Sjekk innlegget ditt litt lenger oppe. Litt kjedelig å kommentere andre når en ikke skriver rett selv.

Skrevet

Tillab.. den var ikke fra meg altså!!!

Skrevet

Jeg skal love at jeg har vært utslitt og søvnløs, sint og motløs, trøtt på grensen til det psykotiske og fullstendig oppgitt, men har aldri noensinne tenkt på barnet mitt som en satans drittunge.

Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt.

Hilsen trebarnsmamma

Skrevet

Jeg kaster meg inn på alle trådene med krangling i dag, det er jo så kjekt, selv om jeg har lite å bidra med selv. Kom igjen, jenter, fyr løs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...