Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 jeg er 20+3 idag og babyen sparker veldig mye om dagen og om natten, jeg våkner flerer ganger om natten pga mye spark. tror ikke babyen sover. kan si at han er i aktivitet hele 24 timer i døgnet. det gjør meg veldig bekymret , er det normalt?
Gøril og Jesper :) Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 det er ikke noe å bekymre seg over tror jeg Barn som sparker er bare tegn på trivsel. Skulle ønske min ville være mer turbo, han er en slappfisk nemlig.. Han er nok ikke i aktivitet 24 timer i døgnet fordi om du kjenner mye spark, det tror jeg ikke.. Men du kan jo ta dette opp med jordmor om du tenker mye på det? Du er vel ikke våken 24 timer i døgnet du heller, slik at du kjenner hva som skjer hele tiden? Kanskje den sover når du sover? Klem
~La luna~ Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 sånn er d i min mage også, helt ulikt fra sist.. Legen og jm sa dette var ett sunnhetstegn, og at babyen sikkert hadde mye energi.. Er uke 25 nå, og fortsatt like aktiv Hvis d skulle vært noe galt, ville babyen heller ha vært rolig, og spart på kreftene.. Er nok ingenting å bekymre seg over ihvertfall
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 det tror jeg er heeeeeelt normalt!=)Har det i allefall sånn mange dager jeg også!
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Hehe, må le jeg altså... Akkurat sånn var min nr 2 og, helt turbo! Sparka hei vilt, sparka til og med blå-merker på meg innvendig.. Jormoren sa han kanskje var litt ømfintlig for sukker eller noe og flira litt...Men hun sa det bare fortalte at han hadde det bra.. Tror nok babyen får den hvilen h*n trenger.... Noe jeg synes er litt rart er at han som var en vill-bass inni magen, men maken til rolig unge da han kom ut.. Stille og rolig er han den dag i dag og nå er han 10 år.
Yarn Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Ja, sånn har jeg det også Lå så urolig på UL at det ble vanskelig å få tatt skikkelige bilder. Godt å høre det ikke er ensbetydende med et like viltert barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå