L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har lyst til å kalle han Felix, sambo nekter... Han har lyst til å kalle han Tobias, det vil ikke jeg. Fint navn, men kjenner alt for mange som heter det. Kom med forslag:) men helst ikke sånn poppis navn feks Lucas, Noah, osv:) =)=)=) Ellers mottas alle med takk=)=)=)
Vannmann35 Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hmmm... Både Felix og Tobias er jo skikkelig poppisnavn da! Tobias ligger til og med på 10 plass på lista med 391 som ble døpt det i fjor. Vel, vanskelig å se for seg hvilke navn dere liker da Tobias og Felix er veldig ulike egentlig. Men her er noen navn da: Litt sånn nymoderne: Leo Theo Leander Sander Adrian Sakarias Nathaniel Philip Oscar Oliver Klassisk og tidløst: Johan Peter Kristian Thomas Alexander Håkon Andreas
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 tusen takk for tips:) Oliver står på lista:)
volve Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Tja, hva med: Leo Max Ivo Lyder Bendik Brage Balder
anaina Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Love er ganske populært i Sverige. uttales rett fram, ike på engelsk. Og så liker jeg Sune, også svensk, betyr sønn.
Castho Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Jesper eller Jakob Ellers synes jeg Felix er fint jeg, men samboeren min så han tenkte på ketschup fra sverige. Er litt enig i det! Oliver er kjempe nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå