ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Når mange dager etter EL hadde dere det? Hadde positiv EL onsdag og i går kveld 4 - 5 dager etter EL hadde jeg to pittesmå rosa blodflekker i trusa! Er det lov å håpe på at det er en festeblødning eller? Noen med erfaringer?
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Husker ikke nøyaktig, men mener å huske at jeg fikk en liten blødning rundt forventet menstruasjonstid (dersom jeg ikke hadde blitt gravid)...aner ikke om dette er den berømte festeblødningen da..
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Har hatt det to ganger og første gangen var det ca en uke etterpå, men denne gangen bare en 2-3 dager etter EL. Lykke til da!
Singelmamma og banden Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Ja det kan det godt være, hadde det 5 dager etter EL med nr to:-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg hadde festeblødning i uke 5. å det kom masse blod. men sikkert veldig forskjellig det der.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Fikk det dagen etter at jeg hadde testet positivt. Altså den dagen jeg hadde IKM (testet en dag for tidlig fordi jeg ikke klarte å vente lengre) (terminen ble flyttet 10 dager så det kan jo stemme bra det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå