Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Selvfølgelig, når jeg etter mange mnd med vurderinger for og imot om jeg skal kjøpe en TFK Joggster Twist, kommer det en test der denne vognen er taperen!! Kan noen overbevise meg om at dette er feil? Har veldig lyst på denne vognen.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Me too...har kjøpt en Quinny comfort og lurer på hvordan den gjorde det..hvis den i det hele tatt er med da, for det var den ikke i testen til TV2 hjelper deg..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Har ikke lest hele selv, men det sto om den inne på nybakt mamma.com. Kan også lese om den på BT.no. Det er en forbrukertest da, så det blir vel litt smalk og behag, men allikevel. Teutonia Prestige kom best ut, deretter OTH, Brio, Quinny og TFK!! HI
boble <3 Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Samme som i Adresseavisen.... Jeg har også endelig bestemt meg for TFK... Trøster meg med at det bare var fire voger med i testen.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Ånei.. vi skal jo ha TFK.. Jaja, gjør som hun over meg trøster meg med at dette var en liten test og jeg har jo hørt såå mye bra om den vognen så jeg endrer ikke mening nå. :0)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Var visst en sånn barnevogtest i Aftenposten også idag. Mamma ringte og hadde høytlesning... Teutonia Prestige kom ut som beste, og den har tilfeldigvis vi:)
Junimamma 78:) Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 he-he, vi hentet hjem TFK'en vår i går vi og - og så dukker denne testen opp i dag. Men det kommer jo helt an på hvilke kriterier man legger til grunn. Vi bor i 3. etg i byen, og valgte TFK mye fordi den er nett, og bærebagen er lett å bære. Har hørt så mye bra om den, så jeg satser på at vi blir fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Det er jo sant. Har også sett litt på OTH og Easywalker. Men har liksom mest falt for TFK da. Men det er jo ganske viktig at den er stødig, og det sto det jo her at den ikke var. Var heller ikke lun, til tross for den store kalesjen. Du skal se jeg ender opp med å bruke den 3 år gamle kombivogna jeg har. Det er rett og slett for mye å velge i. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå