Gå til innhold

VINGLEPETRINER på trilletur med SMÅSMURFENE!!


*mmn*

Anbefalte innlegg

jaha...

 

 

ny trilletur i morra...skal vi nå klare å bli enige om når, hvor, hvem hva osv? Jeg kan når som helst, så for meg er det det samme. Jeg må bare hjem til Ida er ferdig på skolen 14.15, men ellers er jeg med på alt!!

 

Kanskje vi kan prøve å ikke vingle sånn denne gangen, men heller bli enige på forhånd når og hvor vi triller?

 

BLI MED ALLE SAMMEN DA VEL!!

 

Gry og Marianne: Nå begynner det å bli lovelig lenge siden dere har vært med!! Bli med da vel? Anita er vel unnskyldt siden hun er hos Mikke og vennene hans, men alle dere andre? Kom igjen, vi får til å treffes alle mann (unnskyld, DAMER, red.anm.)! Og det er flere som er fleksible på klokkeslett her også... så kom igjen, hiv dere med! Om været blir bra i morra, foreslår jeg rett og slett at vi tar med litt mat og drikke og tar en liten picnic! Koselig for barna også, om de ikke sover kan de kose seg på bakken sammen med oss. Veldig sosialt og stimulerende for de små, pedagogisk riktig!

 

Og det kommer vel til å være noen nye barnevogner med på turen også, dette blir spennende! Hva skal vi kalle de da? Nå er det tyttebæra, og tonhild sin må vel bli blåbæra det da? Men Bjørg da? Den har jeg forøvrig heller ikke sett, men kan jo kanskje kalles posh, siden den er den dyreste i gjengen?? Knis...

 

Håper på BRA oppmøte i morra, kom igjen nå jenter, friskt og godt for de små å sove eller være våkne i vognene sine, og vi har godt av litt trim før den grusomme bikinisesongen begynner...

 

Hva blir det til?

 

Kl 10?

 

Kl 11?

 

Kl 12?

 

Kl 13?

 

Just say when...

 

Ha en fortreffelig dag alle sammen!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

I morra skal jeg til byen i 10-11 tida og forhåpentligvis kjøpe ny pc. Vet ikke hvor lang tid det tar, men jeg regner med å dra hjem for litt lunsj etter det. Nå har Veslefrøken Aldrienkel begynt å tulle med maten igjen... Jeg er såååååå lei det der!! Jeg orker rett og slett ikke gjøre et forsøk engeang på å gi hu mat på picnic. Har bare mest lyst til å sette meg ned og grine når hu spytter ut og spruter matsøl utover hele bordet, meg og seg selv.

 

Jeg gikk forresten en bra tur her i Saggrenda forrige uke. Bratt bratt oppover så svetten renner, litt bortover og masse slake nedoverbakker. Bra trim! Tenkte å anbefale den runden, og få lurt noen av dere ut hit en dag. Det er på skogsvei, veldig koselig egentlig. Bortsett fra at jeg tenkte mens jeg gikk der: "Hva gjør jeg hvis det plutselig kommer en ekkel mann ut av buskene her nå?" Det merkeligste var da det to dager (eller noe) etter sto i avisa om en blotter i Gruveåsen. Æsjæsj, glad jeg ikke møtte han på runden min... Tror ikke jeg går den runden alene flere ganger. Man sammen er vi sterke, da er jeg ikke så pysete... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaise....

Ja, æ vet... MEN, i morra skal æ og Selma på baby-kino. Kanskje vi kan joine (er blitt hekta på facebook...) dere etterpå hvis dere er i nærheten? Blir kjempegjerne med på tur hvis det er blottere å se!!!! Ha-ha!! Måtte nu flire til de damene som hadde "tatt igjen" så blotteren hadde blitt skremt og rømt til skogs... Hva ligger i ordene "ta igjen"? Blotta de tilbake??? Så tøfft! Har enda til gode å se en blotter sånn at æ kunne fått mæ en god latter (hvis det e en harmløs en... men det vet man jo aldri... Så da e det vel tryggest å være flere som får seg en god latter)! Herregud for noen lyster enkelte har....

 

Blir nok litt opptatt fremover så jeg regner ikke med å være med på noen treff før ut i juni.... Vi begynner å nærme oss stressukene (uke 20,21 og 22). Legge opp dressbukser, stryke bunadskjorter, kjøpe bunadsko, vaksiner, frisør, tannlege, møter, pakke, fly, leiebil, forberedelser til konfirmasjon, bake kaker, fotograf, konfirmasjons-sermoni, gjester, selskap, pakke igjen, levere leiebil, fly, slappe av i noen dager, bake kaker igjen, gjester, selskap og såååååååååå er alt over og det er 13 år til neste gang.... og så deretter året etter der igjen.... puh! Jaja...

Selma var forresten 5 mnd her om dagen... Tida går sinnsykt fort!!! -Og snart er Emma 1 år!!!!

Hadde 2 års-bursdag i går og det var ekstra stas nå når hun skjønner mer av det. Hun stod opp klokken 06:45 og var veldig spent. Det første hun lurte på var; bajiong???? DET må man ha når man har bursdag.

 

Vi snakkes folkens

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehehehehehehehehehe....

 

 

jeg må bare le, du er så morsom Gry!! Hahaha....

 

 

skjønner at du har stressuker foran deg nå, men hadde vært veldig koselig om du kunne truffet oss da!

 

Emma gjør stadig masse nye ting, hun krabber ordentlig, reiser seg opp i sengen, drar seg opp etter bord etc, i det hele tatt...ingen ting som ikke skal utforskes! Og jammen tror jeg hun får en ny tann NEDE! Hmm...merkelig...trodde det var fortennne oppe som kom etter de to første nede jeg...men men... Og om veldig kort tid er hun ett år... det er så rart å tenke på! Ja, ja, det er da over 3 mnd til, men allikvel... hva er 3 mnd da? Huttetu... det kommer til å gå såååååå altfor fort...

 

men men...slik er det nå! Og vi koser ss uansett, det er godt-vondt på en måte! Kos når de er små, men godt å se og følge med på utviklingen også...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og selvfølgelig koselig om du kunne vært med også anette!! Og alle dere andre!!

 

Anette, det kan jo hende hun vil prøve å spise litt adre steder da... kanskje hun spiser godt ute? og når hun ser de andre barna spiser? kanskje du vil prøve? Jeg skjønner det er pes for deg, du har hatt mye å stri med... men vi stiller opp for deg vet du, vi kan prøve å hjelpe deg så godt vi kan vi også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang tur og klokkeslett: samme for meg, jeg bare tilpasser søvnen:) Snuppis tåler også å være våken i vognen nå, mye spennende å se på, samt kult bilratt fra pappaen...

 

Septemberstjerna: gratulerer med snart ny pc! Vet du har ventet lenge på den:) Du kan bare komme hit og mate Martine her før trilletur hvir du vil! Skjønner at du er frustrert, men som Mona sier; kanskje vi kan hjelpe til på et eller annet vis? Eller i det minste være moralsk støtte til deg?? Det positive med å mate ute eller et annet sted, er at du slipper å vaske gulvet etterpå, hihi... Så flink du er til å trimme forresten:)

 

Mamma til en, to, tre:

så du har ikke gitt opp babykino enda? Hvordan gjør du det nå da? Sover lille engel hele tiden? Blir det ikke slitsomt hvis hun våkner? Min utålmodige baby hadde ikke taklet kino spes godt:( Facebook ja, gremmmmm... Har ikke kommet meg dit enda jeg, selv om mailboksen min er full med hint om at jeg burde pelle ræva mi dit. Blottere ja; vi kan jo begynne å amme LITE DISKRET vi som fremdeles gjør det hvis slemme mannen dukker opp, fnis... Høres ut som du har nok å gjøre fremover ja, ble rent sliten bare av å lese innlegget jeg...

 

Mona: er det mye hyl og skrik pga kanskje-tannen? Huff, gruer meg til det er vår tur... Fremdeles ingen tannebisser her, jippi!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nei, baby-kino gir jeg aldri opp. Var på den forrige med Selma og da sleit ho litt med å få sove, men da hadde jeg mannen min med så vi bytta om å vugge/trille ho. Var en drit-film uansett. Nå er ho blitt mye større og er flink til å være oppe ei stund og når ho blir trøtt nok så sovner ho. Kan ligge å pludre og leke i vogna eller sitte på fanget og se film sammen med meg..... Hannah så HELE C.& Sjokofab. da hun var bare noen mnd gammel... Senere spiste hun lunsj (brødskive) på kino og storkoste seg, så jeg håper Selma er like flink.

Føler at jeg har vært blotter en gang.... Det var da Exit åpnet og jeg og mitt ammetåkesinn så en stol og tenkte; så bra, da kan jeg sitte her å amme. Det jeg ikke tenkte på var at det var i utstillingsvinduet.... vel, been there, done that.... Skjønte det etterhvert da butikkdamen kom bort til meg og hvisket at de hadde amme og stellerom i enden av lokalet..... he-he!

Så over til tenner: Her i huset virker det som om begge jentene får tenner i disse dager. 2-åringen venter 2-årsjekslene og har en diger kul nede og Selma holder på å gnage fingrene våre av....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!:-)

 

Jeg skal på barnas hus i morgen med to trillevenninner. Var innom der en snartur i forrige uke, og virker som en fin plass. Uteområdet var stort, kjempefin boltreplass når barna blir eldre. Blir nok å ta med Tobias dit etterhvert, slipper å løpe etter han over alt hvor han går, siden det er inngjerda.

Men dere kan jo trille dit å spise lunsj der? Fint for både store og små. Er jo mulighet for de små å leke både ute og inne.

Hadde hørt rykter om at lokalene var helt utslitte osv, men synes faktisk ikke det var noe ille.

 

Blir i alle fall morsomt å se dere igjen snart en gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja!

 

Jeg skal til fotograf i dag kl 12 og se på bilder. Så jeg er klar for å møtes i 13-tida. Tror ikke torbis er så klar for å trille da, men piknik er supert! Ser jo ut til at det blir supert vær også!! Hva om vi møtes i Magasinparken (det er vel det den heter, er det ikke? Ved elva liksom, midt i byen?) kl 13? Hadde i hvert fall passa supert for oss. så kunne jo de som vil trille møtes 12? Bare et forslag altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, god ide Tonis!

Hvis jeg ikke hører annet møter jeg som vanlig kl 12, logger av nå, så pling gjerne en melding til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trilling kl 12, og de som evt bare vil møtes til picnic etterpå kan møte i magasinparken kl 13.00!!

 

Ha en gooooooooood dag!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...