Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 A: Å la barnet sitt se masse på TV, slik at det blir utslitt, sutrete og trøtt, fordi det er lettvindt. B: La barnet sitt sitte i babybjørn fra det er bittelite, gjerne kun noen uker gammelt, selv om man vet at det er kjempebelastende for ryggen til barnet. C: Være ansvarlig for sitt barns kosthold uten å sette seg noe særlig inn i hva som er sundt usundt, og dermed gi barnet et dårlig utgangspunkt ernæringsmessig. D: Begynne med grøt ved fire mnd. uten at noe tilsier at barnet trenger det, fordi foreldrene gleder seg så fryktelig til å mate barnet sitt, slik at det sannsynligvis får mye mer magevondt enn nødvendig. E: Kalle ungen sin en satans drittunge når man er helt utslitt, og virkelig ikke har noe mer overskudd. F: Angripe og skape en DIGER debatt rundt en stakkars sliten mamma som ber om litt støtte å råd her inne. G: Gjøre om en i utgangspunktet hyggelig nettside som jeg, og mange andre gledet seg over, til et ufyselig sted som ingen egentlig trives på lengre. H: Angripe alle som kaller seg anonyme, noe som er fullt forståelig at folk gjør. I: Ta abort.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 E Men du legger jo ikke akkurat debatten død med dette da ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Piadi: MENER du virkelig E, eller svarer du det pga den store "styggord"-debatten som har vært her i det siste?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Går ut fra at dette ikke er dine egne meninger - for da motsier du deg selv ved å si både E og F, men det er jo en helt annen debatt. Alt er like ille for meg. Og det tror jeg de fleste er enige i. Man gjør sitt beste som foreldre - uansett.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg syntes at A, B, C er ille. G er bare trist. Tror ikkje jeg vil vere her inne stort meir. Ser poenget ditt. Heilt enig.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Men man bør jo ikke kalle ungen sin det hun gjorde, men det var det øyeblikkets frustrasjoner og desperasjon som drev henne til det. Og det var mye bedre at hun kunne rope det ut her, enn at hun f.eks hadde denget løs på ungen. Sier ikke at det hadde vært alternativet hennes, men for å sette det på spissen. Vil ikke si noen, fordi jeg ser hva du er ute etter. Men døm ikke andre, som du dømmer andre, skal du selv bli dømt. Nemlig!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 ka-ping : Gjennomskuet nå ja : ) Men synes jo at det er litt rart at enhver diskusjon her inne for tiden blir kalt for krangling. Tar gjerne en diskusjon i ny og ned jeg, og det eneste negative er når noen blir totalt usaklig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå