Gå til innhold

sover babyene i vogna ute, eller inne på dagen?


currrly

Anbefalte innlegg

her må vi legge tulla ut i vogna, ellers sovner hun ikke ;)

Men på utsia kan hun sove i timesvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andrea sover hvor som helst hun, nå sover hun ute i snø været.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada gullgutten vil bare sove ute i vogna om dagen her også. Litt frustrerende noen ganger for det hadde vært litt greit at han vil sove inne også, spes når vi skal noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover frøkna like godt uansett hvor det måtte være:) Går mye tur med henne, og det er jo deilig det, men kunne tenke meg å la henne ligge i vogna ute når vi kommer hjem for det har hun jo godt av, men har så mye katter rundt huset her at jeg tør ikke:( Må dra henne inni gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du bruk mygg nettingen så slipper du å tenke på kattene. vi har katt men bruker mygg netting så da går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har tenkt på det, men er litt skeptisk alikevel, er ikke så god den jeg har, skulle fått meg en ny kanskje og prøve! Er litt redd akkurat på dette, og kanskje litt sær, var en dame her som mistet barnet sitt for noen år siden fordi en katt la seg over hodet på babyen hennes i vogna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedda syns også at vogna er best!

Inne sover ho bare korte lurer på 45 min, mens ute sover ho 3-4 timer i slengen. Er egentlig greit, så kan jeg ta meg noen spaserturer, det har jeg godt av kan en si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene klorer lett i stykker myggnettingen. Har også opplevd at katter har kommet inn under kanten på myggnett/kattenett. Så man kan ikke være helt sikker da heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...