Circe Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Å kunne klare å roe lillegutt ved å stryke han forsiktig over pannen og hodet. Og se at han er fornøyd. Varmer så utrolig mye.. Bare ett lite sukk fra meg
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Ååååå. Det var et fint lite sukk, det :0) Å være mamma er verdens beste oppgave, ja....herlig.
Mamman til M&E Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Enig! Jeg blir også varm inni meg når han ligger og ser fornøyd på meg mens jeg stryker han over pannen og skinnet, en fantastisk følelse
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 ja, virkelig.. Ihvertfall når man får det til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå