MorT-3gutter Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hei, jeg ville bare gi deg et lite tips.. Ser at du skal på babysvømming senere og at legen hadde sagt at gutten in var litt rød på det ene øret- Jeg har selv en gutt som har vært vodsomt plaget med ørebetennelser, hadde 9 stykker på ett år, av disse fikk han pencilin 3 ganger. Legene er ikke så lysten på å gi dette. Skal hilse å si at jeg hadde noen gloser som ikke egner seg for små barn i løpet av dette året, Men så til tipset, Babysvømming trenger ikke å være så lurt hvis han har vonde ører. Det legger seg vann i øregangen og dette kan være svært smertefullt. Min sønn kan fremdeles ikke ha hodet under vann for da blir det vonde ører igjen, og dette er mest smertefullt når han ligger for da blir det trykk i øret. Kanskje du skal avvente babysvømminga til du har fått sjekket at han er bra i øret igjen. Lykke til iallefall
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Tusen takk! Da blir vi hjemme. Jeg er tross alt snill med ungen til tross for banneorda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå