Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Noen ganger blir det kanskje litt for mye Møllers tran eller?? http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.511970 Sprek dame og alt det der, men altså......;-)
Little Miss Naughty Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Uhps! var det en Britny el. brun truse????
Tiggywinkle Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Ikke alt vi er interessert i å se nei...... Definitivt bedre med litt mer klær, enn litt for lite. Syns jeg ihvertfall:-) Men hun virker jo litt despserat etter oppmerksomhet, har tatt litt av. Hun er jo tross alt en moden dame:-)
Karomamma Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 HA HA HA HA HA! Jeg skal IKKE se på TV lørdagskvelden i hvert fall!!!
brumlemor Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Hva i alle dager var det dere såg, som eg ikkje har fått med meg?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2007 Hehehe......om du går inn på linken som står i det første innlegget, kan du nok ikke unngå å se det samme som oss andre;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Tror de har byttet bilde, leste før i dag i vg at bildet var litt på kanten. Og det som er der nå vil jeg ikke kalle på kanten.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2007 Litt på kanten! Ikke litt, men too much information kan man vel trygt si! Hele understellet godt brettet ut foran kamera.......ikke spesielt flatterende for å si det mildt;-)Bra de byttet bilde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå