tulip Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Ikke hekle eller strikke? Må kanskje leite fram mønsteret til broderiet mitt, det blir fort kjedelig på fly, og venting på flyplasser...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Det går nok ikke serru. Når en neglfil ikke er lov så tviler jeg på at en strikkepinne e.l er lov. Ta med en god bok...hihi:)
Laban og Labolina Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Det er lov å strikke med rundpinner. Det gjorde svigemor fr Trondheim til Oslo.
#Ariadne# Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 lov med vanlige strikkepinner og heklenål også. mamman min fikk det med seg i forrige uke
tulip Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2007 Jeg så på Oslo Lufthavn sine sider, og der er ikke strikkepinner og heklenåler nevnt... http://www.osl.no/index.asp?strUrl=//templates/applications/internet/showobject.asp?infoobjectid=1011327 Men det står at "NB! Hvis det anses nødvendig, kan sikkerhetskontrolløren avvise enhver gjenstand, som ikke er omfattet av ovenstående lister, men som gir grunn til bekymring." Venninna mi måtte gi fra seg flaskeåpneren, den kunne deles i to og var dermed ansett som våpen. Det var like etter 11 september.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Hihi.. har hatt med meg både neglfil og lommekniv inn på flyet jeg ) Hadde lommekniv hengende på nøkleknippet mitt og tenkte ikke på det en gang før jeg kom inn på flyet og åpnet veska.. Så så mye for de strenge sikkerhetskontrollene!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 .....og svigerinna mi fikk ikke med seg en GodMorgen-yoghurt engang, enda hun hadde den i pastpose...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå