Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg trenger noen råd! Jeg har en svigermor som er veldig kontrollerende og manipulerende! Hun vil helst bestemme alt i forhold til oppdragelse, hva slags klær vi bruker, hva vi skal gjøre ift sosiale ting!! Jeg blir gal! Hun syter hele tiden om at hun er så syk og ringer slekt og naboer av oss for åfortellle hvor slemme vi er med henne siden hun ikke får komme på besøk når det passer henne! Hun sniker rundt huset for å sjekke om vi er hjemme og ringer og sender meldinger 10 ganger om dagen! hva sksl vi gjøre!??????????
MissBenz Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg forstår hvordan du har det, jeg hadde ei svigermor ifra helvete i nesten 5 år.. Bodde i samme hus so henne mesteparten av tiden å. Fikk psykiske problemer pga henne... Du kan f.eks prøve noe jeg aldri gjorde....sikkert veldig vanskelig men... Prøv å sett deg ned sammen med henne å snakk, både du OG typen.. PRØV å få henne til å skjønne at hun ikke kan holde på sånn, å at dere kan ta i mot råd, men det er opp til du og typen som bestemmer hvordan dere vil gjøre ting å ha det. Fortell henne hvor unødvendig det er at hun ringer å syter osv...
nr 2 i oktober? Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 har din mann samme følelse om det? la han snakke med henne om det... ingen kan holde på slik!!! hun må bare lære seg at dere må få leve deres eget liv
~La luna~ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 jeg har d samme problemet.. sånne syke mennesker tror jeg neppe d nytter snakke med.. det fant jeg og samboer ut ihvertfal...
~La luna~ Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 men, de fleste oppegående mennesker rundt dere, skjønner vel hvordan hun er... ? Men skjønner det er kjedelig.. Orker ikke gå inn på min svigermor her, men det gikk dessverre så langt at både samboer og jeg måtte kutte kontakten helt. Har ikke sett henne på 8mnd, og samboer har snakket m henne på tlf to ganger eller noe..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 takk det er godt å høre at det er flere som er i samme situasjon og som iallfall kan skjønne hvor plagsomt og irriterende dette er. vi har prøvd å prate med henne men det ender allitd med at hun får hysterisk anfall og griner og tar på seg offer rollen. helt håpløst!!!!
~La luna~ Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Kjenner igjen d ja.. min trøst deg med, at min er faktisk verre ... Beste rådet jeg har er å ignorere det, selv om d kan være vanskelig. Dumt å bruke tid og energi på noe du ikke klarer gjøre noe med dessverre.. Noen er bare sånn..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 stakkars deg jeg kan lliksom ikke forestille meg at noen har en verre enn den jeg har fått. vi gruer oss til å fortelle om graviditet pga at hun kommmer til å ta helt av ...uff
~La luna~ Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Skulle ønske d gikk ann å gjøre noe m det.. men.. jeg er 6mnd på vei.. og vi har ikke fortalt det enda.. Har rett og slett ikke orket vi.. Så blir jo like stort probl at vi ikke har sagt det, men bedre det enn å høre masse dritt i 9mnd..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 dET ER AKKURAT SLIK VI TENKER OGSÅ. DET BLIR JO STYR UANSETT HVA VI GJØR. SÅ LENGE VI IKKE GJØR DET HUN MENTE VILLE ELLER TENKTE!! SKJØNNER IKKE HVORDAN VI SKAL OVERLEVE DETTE HER.
~La luna~ Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 du kan godt sende meg en pm hvis du har lyst hvis du vil dele litt tanker!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 har en svigerfar fra hel...han er helt syk i hode,blander seg inn i forholde til meg å typen å sier at jeg har elskere,noe som jeg aldi har hatt..kaller meg stygge ting, og følger med når jeg er på inett,kjører hjemmefra og hva jeg gjør..truer med å selge huset pga meg og ta livet av seg pga meg, ja alt...noe som er veldig tungt!verken jeg eller typen snakker med han eller svarer han,kansje det ble bedre da,men absolutt ikke..og han vet vi skal ha barn og bynner med at kansje det ikke er sønn hannes som er faren..jeg måtte kontakte legen,bytte nr men ble ikke bedre,for han fikk tak i meg ford..sender mange mld til meg og typen om hvordan jeg er så den siste utveien jeg så for dette var å kontakte politie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå