Circe Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Er du her.. Hvordan går det med dere nå? Vi har vært hos kiropraktor. Skal dit igjen på fredag. Hvor mye betaler du forresten??
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Går bra, han har ikke så vondt i magen sin lenger, selv uten minifom. Så er tydelig at kiropraktoren har gjort underverker:D Men han plages fortsatt litt med at han ikke får opp raper, eller det virker som han får vondt av de så han holder de igjenn. Og så ender jo det med at han gulper en del. Noe som ikke er så godt for han. Og så sliter han litt med vond og hard avføring. Men det blir det jo bare litt sutring av. Så lenge han ikke hylgråter er ting fint;) Jeg betalte 400kr, antar at det er litt billigere nestegang. Bruker iallefall å være slik for voksne;) Du betalte da?
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Droppet minifom jeg også nå. Og han sover godt her ved siden av meg ) Bare strøk litt over hodet og på pannen, og vips så sov han.. sååå deilig.. Jeg syns det var overraskende billig for jeg betalte 230,-
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 så billig, virkelig fått kiropraktoren på billigsalg du da;) Greit å slippe å blakke seg, men så lenge det hjelper så kan det koste hva det vil for min del iallefall:) Småen sovner ikke så lett her i dag iallefall. Sovner i armene mine, men vokner når jeg prøver å legge han i vogga. Ligger å putler litt der til han blir lei å forlanger å bli tatt opp i armene igjen;) Mulig jeg har skjemt han litt bort når han har hatt så vondt å blitt bært rundt hele dagen;) Men er jo koslig og da, så lenge de ikke gråter:D
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 ja, utrolig deilig når man bare kan kose. Få blikkontakt og en bekreftelse på at de har det bra. Det er så deilig. Min blir sint fordi jeg holder han for lenge. Begynner å sutre i armene mine. Så legger jeg han, og da blir det tyst.. Merkelig egentlig.
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 småen her ville og ligge litt å slappe av i går. Tror kanskje det ble slitsomt for den såre nakken hans å bli holdt, kanskje litt mer avslappende å ligge selv. Fant kiropraktoren noe uregelmessig i ryggen på tobias da?
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2007 Skjønte ikke halvparten av hva han sa.. hehe.. han er dansk. Og det blir jo veldig dumt når jeg til stadighet sier HÆ! Jeg suger på dansk.. Men jeg fikk med meg at han sa at han var veldig følsom.
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 hehe, ja dansk er ganske så uforståelig. Blir liksom bare som monotone lyder om man prøver å høre etter;) Ikke noe god på dansk jeg heller. Om han var øm så tyder det på at der var noe iallefall. I følge min kiropraktor så trykket hun først lett over for å se om han var øm. Dersom han reagerte så tydde det på at der var noe å da sjekket hun nermere. så om tobias var veldig øm og følsom så fant han sikkert iallefall noe.
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2007 han fikk reaksjon ut av han ja. dakar lille vennen ville jo bare sove. Det gikk ikke.. Er så spent nå. Han regnet med 3-5 behandlinger. kanskje jeg har en baby uten smerter på 17 mai. Må få lov til å være litt optimist
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 ja optimister må vi være. Er jo det som gjør at vi holder ut skrikingen, bæringen, bussingen, og mangelen på søvn; Drømmen om bedre tider:D Sander var rolig omtrent hele undersøkelsen, men når hun poppet på plass nakkevirvelen hans da kom surelippen og gråten. Tror han kvapp litt da. Måtte litt mat til for å blidne han så pass at vi kunne dra hjem. Stakars liten. Var flaks at jeg hadde pakket med mat til han, viss ikke hadde det kunne blitt en aldri så liten krise..
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2007 huff da.. smokken hjalp her. Og så er han veldig glad i bilsete sitt. Fatter ikke hvorfor, men da blir han rolig.. hehe
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 hjalp verken med smokken eller vasken på kontoret til kiropraktoren. Han kom nok brått på at han var sulten, og med tolmodighet som et lemen så var det bare en ting å gjøre, få i den lille kroppen litt mat. DA sovnet han heldigvis så vi kom oss hjemover;) Bilsetet var veldig populert før, men av en eller annen grunn så er ikke det så svært lenger. håper den trenden snur snart! Blir så stress hver gang vi skal ut å kjøpre bil om han nesten må være i koma før vi setter han i setet..
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. mai 2007 huff, så kjedelig. En blir jo skikkelig stressa av sånne ting. Spesielt om man har en avtale, og han ikke roer seg da.. Jeg er så trøtt.. barna mine fant ut at vi skulle starte dagen kl halv seks i dag. det er tidlig altså. Gleder meg bare masse til sambo går til fri neste fredag. Da er det 18 dager hjemme...
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 klokka halv seks du.. *grøss* det var tidlig. Her begynte dagen kl 10. Men så har han ikke sovet siden så nå begynner han å bli veldig rød rundt øynene og overtrøtt. Og ikke minst surterte. *Håper han sovner snart* Jeg verker i armer og nakke etter holding og bæring:/
snartmammapåny Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Sambo hjemme i 18 dager hørest ut som en goood drøm:D *Litt misunnelig på deg da* Men kan vel ikke klage så mye jeg da, har jo sambo hjemme hver kveld og natt jeg da. Han jobber 730 til 1530. Men klager bittelitt jeg;)
Circe Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. mai 2007 Ja, det er utrolig deilig når han går til fri. Men utrolig kjedelig disse kvelds og nattevaktene. ÆSJ! Spes i helger osv.. Men man venner seg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå