Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 påminnelse om hvor kjært det vi har er; Jeg leste på VG Nett i går, om en mor som har mistet sitt nydelige og elskede lille barn, Lille Bille bibsi som hun har valgt å kalle ham. Det er trist men vakker lesning fordi hun skriver så godt. Men det som forferdet meg er hvor skjørt livet er. Lille Bille bibsi døde på grunn av en legetabbe... Så, senere i går leste jeg på skravlesiden her inne, om den fantastisk sterke mammaen til Mikael. Mikael ble tatt med keisersnitt på mandag, fordi han er syk, veldig syk. Hun var forberedt på at han ikke kom til å leve i mer enn et døgn etter fødselen. Men lille kjempesyke flotte gutten, jo han lever fremdeles! Så det vi har er både det skjøreste i verden men samtidig noen av de sterkeste! Ta godt vare på dem!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Snufs, nå renner snørr og tårer her...
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg leste også historien om Lille Bille Bibsi, men bare bloggen deres - har ikke sett resten av historien. Det var utrolig sterkt og godt skrevet. Pass på dere selv og hverandre, og nyt øyblikkene heller enn å hele tiden tenke framover
Candy girrrl Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Ja vi har godt av å lese slike ting. Her sitter vi med friske og nydelige unger og irriterer oss over små bagateller. Men bagatellene blir så vanvittig små i forhold til det disse menneskene må igjennom. Virkelig til ettertanke..
haater husarbeid Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Ja marginene er små med våre skatter. Selv om jeg ikke fikk et 100% friskt barn, så er det min kjæreste skatt. Jeg er så glad for at han lever og fungerer :=)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har dessverre ikke linker, bare fordi jeg ikke orker å lete dem opp. Da blir jeg nemlig sittende og lese igjen og det har jeg ikke godt av! Men det er en blogg på VGNett... Lå på forsiden i går i allefall og den andre ligger med overskrift "en liten oppdatering fra oss" på skravle...
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Her er bloggen om Lille Bille Bibsi: http://www.vgb.no/23873/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå