Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 hun er kjempe snill å lesker barnebarnet sitt over alt på denne jord, men det blir for mye av det gode.... uheldigvis (for oss) bor de 500 meter unna. det lengste de har holdt seg unna er 2 uker (da var de på ferie og vi på ferie) pluss at hun var litt snurt på oss. ellers er her alt fra 1-5 dager i uka.(snuppa er 9mnd) de klagde på at de nesten ikke var nevnt på bloggen til snuppa (hva er morsomt med å skrive om de som er her hele tiden????) så da begynte jeg å skrive om hvert eneste lille besøk. søsteren hennes er mer innpåsliten en svigemor, på sin sønn, svigerdatter og barnebarn(der er det besøk og telefoner hver eneste dag) så svigerdatteren til søsteren hennes, hadde tatt et oppgjør med henne. vi tror søsteren har ringt svigemor, for når samboeren min var der med kofferten dems (som vi har lånt) spurte svigermor rett ut, om vi synes de var her litt for ofte. samboern min svarte som sant er, jo det synes vi, og at det måtte gå 2 uker uten kontakt, uten at det var noen krise..... så det skal bli spennede å se hvordan dette går vi har vært feige å ikke ta det opp med dem, har prøvd et par ganger, men stikket halen mellom bena å løpt...
mammaentiltrulte Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 uff ikke lett det er å skulle ta opp ting med foreldre og svigerforeldre uten at de blir fornærmet. kjenner til det. her prøver sivgermor å ta over hele oppussings prosjketet vår samt handling til huset. uten å høre på hva vil i det hele tatt. prøver å hinte men det går pokker meg ikke inn. har lyst til å ta det opp direkte med henne, men er ikke så flink til sånt, spes siden jeg vet at hun er meget sær og lett å fornøærme. vil jo ikke ødelegeg forholdet vi har til henne heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå