Gjest Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Er jo helt sykt... Hvor ble d av alle dagene og ukene... Føles som om de siste 7 mnd bare har vært et eneste stort vakuum... Som om d var i går jeg lå på sofaen og ynket meg av kvalme... Og nå er det snart over... Går ut i full sykemelding fra helga, så nå skal jeg virkelig nyte den siste tida, med minst mulig stress og smerter. Kose meg hjemme, gjøre alt klart, ha tid til de andre to ungene... Gleder meg
*juligutten* Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 her er det 51 dager igjen;) ja tidenhar virkelig gått meg forbi!!syns det gikk så seint i begynnelsen og plutselig er jeg her...er gått ut i full sykemeld for to uker siden pga bekkenløsning,så er ikke så mye jeg klarer å gjøre hjemme heller,men det er jo så fristende og vaske på små klær osv...så når kvelden kommer så får jeg igjen:)
VinterSol+2 Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 50 dager ja! tenke seg til! Tida begynner å nærme seg nå. det merker underbevisstheten min.. hehe. drømmer masse rare drømmer.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Drømmer masse rart jeg også... Har tom drømt om fødsel, d tror jeg aldri har skjedd før *hihi* Stod nettopp og tenkte på, at hvis denne kommer omtrent på samme tid som de to første ifht terminen, så er d bare 1 mnd igjen... GOSH! Men gleder meg jo masse, blir innmari deilig med bebis-kos i hjemmet igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå