Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg... Nå er jeg blitt alenemor jeg også... Babyen er akkurat blitt 4 måneder. Stress å finne sted å bo og flytting osv. Men,men. Utroskap tilgis ikke, så da får det bli sånn... Helvetes drittmann!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uf det er ikke kjekt.. .. du får gå med hevet hode og tenke på at her var det ikke du som gjorde noe gale ..

lykke til med flytting osv .. klem klem

Skrevet

Tenker bare på at vi må dele foreldreansvaret. Jeg får ikke vært med min sønn så mye som jeg vil fordi han er en drittsekk.

Tenk hvis han skal ha han 50%. Jeg kommer ike til å takle det. Hva skal jeg gjøre??

Skrevet

Dere kan jo ikke dele 50/50 så lenge du ammer i hvert fall? Eller er jeg helt i tåka her?

Skrevet

Fy f.. så egoistiske menn kan være. Ødelegge en hel familie, ødelegge muligheten til at barnet deres kan vokse opp med mamma og pappa bare for et helvetes knull.

Verden hadde blitt et bedre sted hadde det ikke vært for den forbanna ukontrollerte pikken til de mannfolka!

Puh..utblåsning. Og jeg er ikke HI.

Skrevet

Drittmann kan jeg forstå, men helvetes?? Nå tar det av her. Det blir for sterkt!

Nei unnskyld, stress og slit, men ønsker deg lykke til. Veldig bra at du er glad nok i deg selv til å ikke holde sammen med en utro mann! Altfor mange tilgir hva som helst... Igjen lykke til. Det går helt sikkert fint og når du er ferdig flytta og sjokket har lagt seg kommer du nok til å få det kjempebra! Å være singel er ikke det samme som at livet er over:)

Skrevet

Takk anonyme over.. Du fikk sagt det akkurat som jeg tenkte.. Føler meg bedre allerede. Kunne få bo i leiligheten, han flytter i dag... Gjør det litt lettere. Han kan vel ikke få 50% nå, men jeg tenker frem i tid. Klarer aldri å latt han få 50%.. Nei får gjøre noe ut av dagen. Kan ikke bare sitte å surmule. Har jo en nydelig baby å ta meg av... Det var godt å bare få klage ut et sted. Takk for at dere ville høre.. HI

Skrevet

Seriøst Sweet Amber! En dame som kaller sitt uskyldige barn satans drittunge for at han ikke vil sove, henne gratulerer du med endelig søvn. Mens en som har en utro mann og kaller han for helvetes drittmann. Ja da tar det av og blir for sterkt for deg??!!!

Dette kan du da ikke mene?!

Skrevet

Du burde kanskje revurdere om kontakt med mennesker er noe for deg...De aller fleste av oss benytter nemlig humor til daglig... hvorvidt den er dårlig eller ikke er en smakssak, men man blir nok nødt til å tåle den uansett om man ikke skal holde seg inne, alene og uten nett hele tiden...

Skrevet

Håper ting ordner seg for deg.Det går nok mye bedre enn det du tror nå.Lykke til.

Skrevet

Ser jeg har skapt debatter her i dag ja!! Jeg skjønnte da ironien til Sweet Amber. Alt ordner seg til slutt. Det er hans tap. Og tror han er veldig langt nede nå. Men han tar det som en mann, så vi får nok ordnet opp i de praktiske tingene på en ordentlig måte!!! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...