Sala77 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Tulla vår er blitt 7, 5 mnd. Spiser så godt om dagen nå... Jeg har så lyst på sammenhengende søvn igjen... I natt var jeg inne hos henne annenhver time... Kanskje tenner? Men trøster henne med litt pupp og til sengs igjen... Sikkert ikke rett, men hva skal en trøtt mamma gjøre???!!
blir 3 barnsmor Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 tror kanskje det kan være lurt å prøve natt avenning.. visst hun spiser og drikker godt på dagtid har hun kanskje ikke behov for noe utover natta.. ofte er det bare vanen med at de får noe som gjør at de våkner . .. lykke til
meg og jentene Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Vi har nettopp hatt nattmat-avvenning. Vår er også 7.5 mnd. Gikk greit, men hun våkner fortsatt de fleste netter som før. Altså, hun godtar nå å ikke få mat, men våkner likevel... vet ikke hvorfor, kanskje gammel vane eller trenger litt kos. Hvis du bestemmer deg for at tiden er inne for dere nå til å slutte med nattmat, bør du være helt konsekvent. Ikke gi opp selv om du er trøtt, må regne med protester de første nettene. Hvis du gir opp, og plutselig gir pupp likevel, blir baby forvirra og det kan bli enda vanskeligere neste gang dere prøver. Lykke til!
Sala77 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 Uæææ, hørtes ut som prosjekt dette... Hva gjør jeg i stedet for å fram med puppen egentlig...? Funker ikke at faren går inn iallefall, det prøvde vi, hyyyylskriking...
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Ifølge norske myndigheter anbefales det å nattamme de første 6mnd. Dermed har du jo fulgt anbefalingene Slutt med god samvittighet du - du trenger faktisk overskudd... Husk bare de klassiske rådene: - ikke ta henne opp hver gang hun våkner - la pappa'n gå inn til henne, ikke du: du lukter mat! - prøv å gi litt vann når hun våkner, hun er nok tørst og ikke sulten. ps: dentinox er fint å smøre på kløende gommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå