lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 var noe som gjaldt i alle sammenhenger hvor man treffer andre mennesker, og spesielt de man ikke kjenner så godt. Men her inne så virker det som at fordi man kan skjule seg bak anonym knappen, så har man lov å si akkurat det man mener, uansett hvor uhøflig og frekt det er. Går dere som slenger med leppa her inne, og slenger med leppa til de menneskene dere møter til ansikt til ansikt også? Eller er det på anonyme forum dere "får ut" alt av aggresjon og frustrasjon som bygger seg opp i løpet av hverdagen? Jeg sier ikke nå at jeg er bedre enn noen andre, men jeg er nok høfligere enn noen andre hvertfall. Jeg sier ikke alt jeg mener i enhver situasjon. Synes jeg noen er stygge på håret eller at de sier noe som er skikkelig dumt, så må jeg ikke fortelle disse det for enhver pris. Jeg kan faktisk sortere ut hvilke ting jeg tenker som bør ties om. Og mener jeg noe annet enn noen andre, så kan jeg videreformidle den meningen uten å være ufin. Selv om de andre i noen tilfeller er mennesker som jeg ikke ser, eller kjenner identiteten til. Husk at det er et menneske (ett levende ett ja:)) bak hvert nick her inne. Vil bare komme med en oppfordring: behandle dine medmennesker med respekt, uansett hvilken måte du møter disse på Dagens moralpreken blei visst litt lang ja... Ha en flott dag ALLE sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå