Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Orker ikke flere søvnløse netter.. merker det tar knekken på meg.. får til og med slengt det i trynet når jeg tar en lur på sofaen utpå dagen.. Knerten våkner bare tidligere og tidligere.. jeg må opp og dytte sutt.. mannen min kan ikke vekkes for han skal tidlig opp, så jeg flyr som en idiot.. Knerten våkner så klart bare tidligere og tidligere og ligger og plundrer.. lille terroristen... åh.. vil sove jeg....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 legg deg tidligere da. han sover vel på dagen også? har du ingen i familien som kan avlaste deg en time eller to, gå tur med vognene mens du sover. husarbeidet får du overlate til mannen hvis du er for sliten.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Huff, vet at det kan tære på med våkenetter. Men mest sannsynlig er det for en periode. Ta hver deres dag i helga hvor dere kan sove lenge. Utrolig hva det kan hjelpe på! prøv å drøy litt lengre for hver gang du spretter opp for å gi sutta, da kan det hende han sovner av seg selv igjen til slutt. Ta han opp i senga sammen med deg, da slipper du i det minste å stå opp, det gjorde jeg i de periodene det var tyngst. Få mannen din til å forstå at en middagslur, det er vel unt:) Lykke til!
Pia♥CF Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Har du ikke permisjon da ?? Da kan du gjøre det som passer deg og bebsen best !!! Mitt råd... neste gang bebsen skal sover, tar du bebsen og deg med i dobbeltsengen.. Legg deg "lett" og dra dyna godt over hodet, bebsen i armkroken, slå av telefonen.. og god natt!!! Sover besen 4 g iløpet av dagen.. gjør det samme! Og, stress ned.. det hjelper ikke :-) Om noen bemerker det ?? Å blåss... Sov godt !!
Pia♥CF Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 ... og så kan du jo si til mannen din at du tar en middagslur, for du slapper 100 % av når han er hjemme og kan se etter bebsen !!! De er jo lette å sjarmere da...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Du hadde en langt lurere overskift en meg antagelig! Får sikkert mer sympati å da Se under satans drittunge, så kan du ihvertfall se vi er flere. Nå, etter 8 uker, har han sover bra i natt Så, det går antagelig over, men jeg føler virkelig med deg! Et lite tips: Å grine er utmattende, så forsøk å slutte. Sov når gutten din sover, så får andre mene hva de vil, eneste måten å overleve på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå