HMS *endelig mamma* Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Har liksom ikke gått helt opp for meg at det faktisk finnes en "videreføring" fra barnimagens Gravid i moden alder før nå... Resultatet er at jeg har blitt nesten avvent fra nettet.... og det er vel kanskje ikke av det verste som kunne skje.. hehe.. På den annen side er det jo hyggelig å være her, om forumet er hyggelig. Så langt har jeg ikke funnet meg helt til rette noe sted, men kanskje denne gangen? Kanskje noen husker meg fra "gamle dager", den gangen jeg var frustrert prøver på 35+ og deretter Gravid i moden alder.. :-) Nå er jeg endelig mamma etter flere års prøving. Vårt lille mirakel ble født i begynnelsen av januar og fortsatt må jeg av og til løfte henne opp og klemme på henne for å virkelig tro hun er virkelig.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hei og velkommen hit. Gratulerer med jenta di:) Her har vi det veldig koselig, og synes det er kjekt med nye nick. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg husker deg:-) Gratulerer med mirakelet ditt - det er fantastisk! Her er det takhøyde og raushet i massevis, så sleng deg med:-)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 hei =) gratulerer med mirakelet ditt !! jeg fant aldri den sia på bim jeg...modne gravide.gikk glipp av mye vet jeg nå ;o) kos deg her inne.er en flott gjeng,og et koselig forum.du vil så aldeles ikke bli avdibbet etter et besøk her =0) jo flere,jo bedre.å velkommen skal du være.
Karomamma Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Hei og velkommen!! Gratulerer med lille vidunderjenta - er det ikke herlig? Her er det liv, rai rai
phantomet Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer så mye med mirakeljenta! Følelsen av at man ikke kan tro hvor heldig man er, og dermed knuger barnet litt ekstra, er kjent for mange av oss. Fortsett å nyte!!! Velkommen inn hit. Om du tror du har klart å bli avvent må jeg komme med en advarsel. Det føler en stor risiko for avhengighet med dette forumet her... Men artig er det!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Hei og velkommen. Jeg husker også deg.... Jeg var MSB på barnimagen. Men nå har jeg fått to flotte gutter og er veldig fornøyd med det. Så deilig at det klaffet til slutt, som jeg sa.... det ordner seg for snille jenter..
allerhelstNorge Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 ..og velkommen hit og gratulerer så mye med prinsesse Mirakel! Selv følge jeg meg ikke moden nok til "Moden" sidene ved første graviditet og 35år. Når nr. 2 var underveis 9mnd senere hadde jeg ikke så god tilgang på nett så først nå, snart 5 år siden første prinsessa kom til verden, finner jeg stor glede av dette forum med mange flotte og rause jenter. klemxx
Maud Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Velkommen hit og gratulerer med den lille mirakeljenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå