Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 virker slik.. hmm.. ingen i norges land, som har barn mellom 3-12 år, og ikke er gravide (barnimagen)
PrinsesseSjefen Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 det har jeg sett og nå, men det har jo vært fint vær mange plasser, og mai er en travel tid for mange barnefamilier. Og så har ikke så mange av oss barn som sover mye på dagen. ... Men det er bare å skrive hvis du vil skravle, kan hende det er mange som ser, men tror de er alene fordi ingen legger igjen innlegg eller svar! Er bare en kjapp tur innom før vi skal hente eldste på besøksgruppe. Kommer sikkert innom i kveld en gang!
blond Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Et av de vanligste temaene som blir tatt opp her er nettopp at det er liten aktivitet. Egentlig meningsløst å klage på det, smartere å lage noen temaer man er engasjert i og som kan engasjere andre. Som PrinsesseSjefen sier så er det nok mange flere lesere enn skrivere. Vi som er her må selv sørge for aktivitet her, men jeg innrømmer at det hadde vært fint om flere var aktive her. Er stadig innom selv og det er lenge mellom hvert nytt innlegg/svar på innlegg. Litt dumt, ja.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Enig med Blond, og sikkert derfor det blir en pnd sirkel ut av det.>Siden det er saa lite liv her, gidder ikke andre aa titte innom saa ofte heller..(maa innroemme at jeg er en av de, men skriver litt naar jeg er her om det er noe jeg kan svare paa..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå