Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 3700 i bostøtte i måneden, kan dette stemme?? Er temmelig usikker selv, men pengene er kommet på konto.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Har pengene kommet inn og du har fått et vedtak hvor det står så stemmer det. Gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Kommer ikke bostøtten bare en gang i kvartalet da??? Jeg er ikke sikker da, får ikke bostøtte selv....
mai_med_gulljenta! Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 hei du!!!! ÅÅÅÅ så heldig du e da! Kan jeg spørre hvor du bor å hvor mye inntekt å utgifter du har i mnd? Jeg har ikke fått svar eller noe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Ja pengene og vedtaket er kommet inn ja! Jeg bor på Jessheim og har husleie på 7500, men jeg bor hos noen slektninger så de skrev mer enn jeg har i husleie. Har bare 4200 inkl strøm så nå bor jeg nesten gratis! Har os, dobbel barnetrygd, dobbel hjelpestønad, grunnstønad, bidrag ja det var vel det hele. Klarer meg godt nå ja!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Det vil jo faktisk si at du er trygdesnylter. Det synes jeg du burde holde deg for god til, det er sånne som deg som gjør at stønadene til dem som faktisk trenger dem går ned!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Oj. Gratulerer. Enda en trygdesvindler i Norge.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Jessheim er en liten plass og når du oppgir deg selv som trygdesnylter på nettet, med beløp, så er det ikke så vanskelig å finne deg i arkivene.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Det er jo for det første ikke trygd dette da, og Jessheim er ikke en så liten plass. Dere er vel bare missunnelige for at Hi fikk mer bostøtte enn dere eller at dere ikke fikk i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Tviler på at så mange er misunnelige over HI sine holdninger til å svindle! Trygd eller ikke... uansett er det bare å lese lenger ned om folk som virkelig trenger bostøtte og ikke har fått innvilget! Å svindle til seg mer enn en har krav på vitner om mangel på moral.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Hva er hjelpestønad og grunnstønad? Hvem har krav på det?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 JÆVLA TRAGISK!!! Det er nesten som og ta penger fra andre som kanskje trenger det mer enn deg!!!!! Hvordan holdninger har du egentlig????
MissBenz Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Hater de som driver med trygdesvindel! Det fins mennesker som faktisk trenger de pengene som du snylter fra staten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå