§oxx + Storm Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Ja det synes jeg og... når blir du satt i gang da??
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Aner ikke! Skal på kontroll torsdag. Jordmor og lege sa de helst ville unngå å "tukle med naturen" og ville helst la kroppen ordne opp selv... Men det ser ut til å ta tid!! Når har du termin ?
§oxx + Storm Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hadde det nå 8mai... smaboeren mase jo hver time om ikke han skal komme.. hehe.. søt Synes det er rart.. trodde ikke det var noe bra å gå sååå lenge over? hmmmmm skeptisk. Håper det skjer noe for deg før torsdag da tvi tvi!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Håper du er igang selv snart da.. Jeg har termin om 4 dager og hadde klikka i vinkel viss jeg hadde måttet gå 14 dager over tiden og ikke fått en dato for igangsetting. Min lege mener jeg skal på overtidskontroll/igangsetting når det har gått en uke,så om halvannen uke maks skjer det noe her.. Krysser fingrene for deg at det skjer noe nå snart !!!!!!!!!
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Tusen takk:) Hyggelig med noen oppmuntrende hilsner:) Junior i magen hadde det visst bra og var ikke "klar" enda tydligvis(hva nå enn det betyr)...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Juhuuu, jeg føler med oss jeg MÅNS;) jeg gikk inn i min 11-dag.... sitter her og har vondt i magen nå, men er sikkert bare psyken som spiller meg ett puss.... dritt!
Amsterdame Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Huff, det er så kjipt. Skal krysse fingrene for at noe skjer med deg snart... han må jo ut. Er selv 9 dager over tremin og håper noe skjer snart. Har skikkelige vonde mensmurringer og vondt i nedre del av ryggen, diare har jeg også, men ingen baby...
boble <3 Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Huff stakkar, må være pyton å gå så mange dager over. Men nå har du babyen din snart i armene. Kan jo ikke drøye stort lenger. Krysser fingrene for at alt starter av seg selv før i morra:0) lykke til!
Singelmamma og banden Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Hei MÅNS! Jeg er også 15 dager over termin! Det er helt grusomt! Og ikke nok med det, alle som ringer el sender mld og spør og graver! LEI!!!!! Hvor skal du føde da?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2007 Hei hå, vi som holder koken så sabla bra!! Bærum Sykehus her. Du også? Det er visst det sykehuset i landet der de lar oss gravide gå lengst over termin før "noe gjøres".. Ja, "alle ringer og sender txt", iallefall godt ment selvom det føles litt masete nå. :)MÅNS- forsatt ved godt mot! (så vidt ...)
Singelmamma og banden Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Jeg skal føde i Ålesund jeg da. Og det er et renn av fødende nå, du vet, mai er jo høysesong for babyer! Må være noe med slutten av sommeren altså! Men jeg håper at disse kynnere tar seg opp nå! Og at baby er ute før midnatt. I morgen fyller veslejenta mi tre år, og det kunne jo vært greit å styre unna akkurat den dagen da. Heller fredag da om alt er bra i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå