madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. mai 2007 #26 Skrevet 9. mai 2007 17 dager her!! stakkar tussi... håper du føler deg bedre!! men husk at det er bar 3 dager egentlig til vi skal føde! det gjelder deg og Divinity... hurra for 17 mai!!!! da skal det trilles på baby i tog!!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 9. mai 2007 #34 Skrevet 9. mai 2007 40 dager...offisielt høygravid nå!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #36 Skrevet 9. mai 2007 termin i dag, men ser ikke ut som gutten min vil ut enda.
stiaxl Skrevet 9. mai 2007 #37 Skrevet 9. mai 2007 0 dager igjen. endelig er dagen kommet, men ser ikke ut som han vil ut med det første.
Bebbies i magen Skrevet 9. mai 2007 #39 Skrevet 9. mai 2007 24 dager igjen her. 3 dager til så er jeg fødeklar. Tiden går for fort for meg akkurat nå... :s
Augustnurk(nurk2) i magen:-) Skrevet 9. mai 2007 #40 Skrevet 9. mai 2007 75 dager igjen her. Gleder meg stort til babyen kommer! Men forhåpentligvis og dessverre så er det jo tross alt en stund igjen ennå... Utålmodig ja...
juliusen Skrevet 9. mai 2007 #42 Skrevet 9. mai 2007 Heisann.. Skal visst være min dag idag. Krysser fingrer for at noe vil skje i løpet av dagen!!
cosmopolite Skrevet 9. mai 2007 #44 Skrevet 9. mai 2007 6 dager her også...-hadde passa fint i dag egentlig:)
frøsa Skrevet 9. mai 2007 #50 Skrevet 9. mai 2007 endelig bare 40 igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå