§oxx + Storm Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 At du for løs mage litt før fødselen som en tegn? Mener jeg leste det og begynner nå å lure.. har ALDRI vært så mye på toaletet i hele mitt liv som nå de siste dagene.. helt utrolig, og da bli jeg nysjerrig gett! noen som vet?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Det har jeg også hørt at endel får... Satser på det stemmer for din del;)
§oxx + Storm Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Takk takk håper jeg og, Som du har nettopp gått over til 15 over har jeg begynte på 1 over bare så ikke såååå synd på meg i forhold til deg da!
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Altså, ikke for å få dere til å miste noe håp.. Men jeg gjør nesten ikke annet enn å sitte på do med "diarè" ... Når jeg spiser kan det gå 30 min til 1 time, og så må jeg på do, bare sånn diarè.. Vært sånn noen uker nå og har ikke termin før om 32 dager =P
§oxx + Storm Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 hmmmm det er jo ikke bra da :-( hehe
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Diare hadde ikke skadet her i gården... Er 15 dager etter termin så nå ser jeg etter tegn assa!!
§oxx + Storm Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2007 hehehehehe.. ååå Måns at du har vært så tålmodig allerede! tror nok ikke jeg klarer å sitte så lenge på overtid om han er "klar" eller ikke. Har i tillegg ikke lyst på ks og jo lengre han er der inne jo større han blir.. jaja synes du er tøff jeg! ;-) Sender en tegn til deg jeg :-))))
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Nei altså er vel egentlig ikke det... Men har ikke gått ned noe enda så da lar jeg det være.. Sleit andre veien sist, var så og si aldri på do og sleit med DE hemmoridene, så er vel egentlig bare glad jeg slipper det *haha* Men håper nå det skjer noe med deg snart da MÅNS, måte på hvor lenge den lille skal klamre seg fast =P " Kan ikke bli der inne for alltid lille venn, må komme ut og hilse på verden" Håper det hjalp med en liten "skjennepreken" =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå