Gå til innhold

"lillejenta" mi blir 10 om 20 minutter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden flyr.

 

Allerede en ung dame med bestemte meninger, følelser, sinne, kjærlighet, moden og sterk

 

Husker fødselen som om det var i går. Blir jo nesten litt på gråten her. 10 års dagen er jo en milepæl i livet. Husker enda min egen 10 års dag med skumkake og Solo brus:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 10 åring! =)

Skrevet

gratulerer så mye med 10åring ;o)

jubilanten får vel også solo brus? =)

Skrevet

Grattis med stor jente i heimen!!

Skrevet

Gratulerer med 10 åring.

 

De er noen gode skapninger i den alderen også heldigvis:-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...