Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Tiden flyr. Allerede en ung dame med bestemte meninger, følelser, sinne, kjærlighet, moden og sterk Husker fødselen som om det var i går. Blir jo nesten litt på gråten her. 10 års dagen er jo en milepæl i livet. Husker enda min egen 10 års dag med skumkake og Solo brus:)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 gratulerer så mye med 10åring ;o) jubilanten får vel også solo brus? =)
Tiggywinkle Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Gratulerer med 10 åring. De er noen gode skapninger i den alderen også heldigvis:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå