Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 mnd ligger og kaster hodet fra side til side i senga si i halvsøvne. Dette har han gjørt siden han var nyfødt, så jeg håpte han skulle vokse det av seg. Han tar skikkelig hardt i så jeg får helt vondt! Har lagt tepper og bamser inntil sprinklene så han ikke skal slå seg, men det virker ikke behagelig...! Fler som gjør dette? Lurer på hvorfor....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat d samme gjør min gutt. Har gjort d siden han ble født å gjør d enda, men ikke så ofte.. han er 6 mnd. Har også lurt på hvorfor.. Tror nok d er helt normalt, har hørt om flere tilfeller..:-)

Skrevet

Ja, det gjør min gutt også rett før han sovner. Hvorfor vet jeg ikke, virker som han ikke helt klarer å slappe helt av for å sovne. Tror det er ganske vanlig. Min er 5 mnd.

Skrevet

min kaster og på hodet. Var til kiropraktoren i dag, hun spurte om han kastet med hodet da hun undersøkte han. det var vist en vanlig ting å gjøre når de var plaget med en liten skive utglidning i nakken. Noe min gutt var.

Kastingen var instinktivt for å prøve å få ting på plass igjenn.

er ikke sikkert det er det som plager deres babyer da..

Skrevet

Mina gjør også dette. Hun er nå 8mnd og gjør det fremdeles.. Har gjort det helt siden hun var nyfødt hun også..

Kanskje det er dems måte på å roe seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...