Gå til innhold

stakkars jenta mi,å mye hun har lidd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jenta mi fortalt meg så detaljert at jeg blir rasende sint og kvalm hvordan en drittsekk av en far hun har som har forgrepet seg på henne.han har ikke noe samvær med datteren for jeg fikk mistanken for lenge siden,men politi og psykriatien kan ikke gjøre noe for å hjelpe min lille jente og de drøyer leeeeenge med å ta dritten..åååh er så forbanna sint..måtte bare få ut noe agresjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men godt han ikke har mere smavær da. milde himmel bare så kjipt at han ikke blir tatt.. du får støtte jenta di så godt du kan :) lykke til og en varm klem!

Skrevet

Ta kontakt med barneombudet! de kan ikke gjøre noe konkret selv, men de kan gi deg forslag til nye veier å gå.

Fy F............... for en j.............. drittsekk!!!!!! Han skulle vært kastrert uten bedøvelse med en plastskje!

Skrevet

sender masse klemmer til deg og jenta di. Og ta henne alvorlig, gi henne all hjelp hun måtte trenge, og se etter tegn ved adferden hennes. Søk profisjonell hjelp.

I min mor sin slekt har det vært mye incest, for lenge siden. Men det er rart å se dem nå, over 50 år gamle, sliter de psykisk hele gjengen.

Skrevet

Så flott at hun har fortalt deg det! Jeg har selv opplevd overgrep, og tok mange år før jeg fortalte det til noen. Og hadde pga dette mye sinne i tenårene, til mine foreldres frustrasjon. Kjempe trist at dette har skjedd, men når først situasjonen er slik, så er det flott at hun har fortalt det og hjelpeapparatet rundt henne kan settes i gang. Slike ting er virkelig ikke lett å fortelle - og for min del var det verst å fortelle det til foreldrene mine. Skjønner at det kan være vanskelig å være takknemlig for noe i en sånn situasjon, for hadde det vært mine barn hadde jeg vel tiltet.. men jeg ble så glad når jeg ser hun har fortalt deg det, for jeg vet selv hvor vondt det er å bære på dette. Du har en flink og flott jente som du virkelig kan være stolt av. Lykke til i prosessen. Kontakt barnevern, politi og alt du kan for å beskytte henne fra overgriper.

Gjest vinterbrud
Skrevet

En varm klerm fra meg,ei mor som mistenker at far er slem med gulljenta.Ring et incest senter,de er kjempegreie der.Dere har rett på bistandsadvokat,og ifølge incest senteret her,er en rettsak gratis for deg.

Jeg kjenner følelsene dine,det er helt grusomt at en person kan gjøre noe slikt mot ungene våre!

Et tps,skriv ned det hun forteller så du husker det.Det har jeg fått beskjed om å gjøre ang jenta mi.

Vær der for henne,prøv å være sterk selv om det eneste du vil er å hyle ut sinnet ditt.

Ja,her i landet får en mer straff for å stjele et bilde enn får å ødelegge barn!

Stakkars vesle gulljenta di,gi hun en god klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...