Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 hvilke flaskesmukker kan jeg bruke på avent flaskene? hører flere skriver her at avent ikke egner seg til velling.
Lillypia Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 nå har ikke jeg så mye peiling på velling, men vet at mam sine flaskesmokker passer på avent:)
angelina76 Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Hei. Jeg har testet ut litt ulike smokker og syntes selv at Chicco sine passer best på avent flaskene, i hvertfall til velling. Disse bygger på samme prinsipp som avent med at luften siver ut i flasken (de små surklelydene når baby drikker av flaska) Chicco smokkene er mykere enn avent sine og lillegutt her foretrekker disse. Har de som passer for 4 mnd + med variabel flyt, dvs 3 ulike "instilllinger" i samme smokk. Det største hullet, nr 3 passer fint for tynn velling. Meda smokker passer osgå, disse ligner veldig avent sine og er litt hardere. Personlig syntes jeg ikke Mam smukkene funker på avent fordi det blir vakum og babyen må slippe taket for å utligne trykket, og da er jo poenget med anti-kolikk borte Har også hørt at Nuk kan passe men har ikke prøvd dette selv. Lykke til i smokkejungelen.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Mam-smukkene fungerer ikke på aventflasker fordi mam sitt antikolikk-system er i bunnen av flaska og ikke i tutten. Dermed vil du altså miste hele funksjonen ved å bruke en mam-tutt i ei aventflaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå