JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Tror det er vannet som er i ferd med å gå, pluss at jeg har hatt ganske sterke kynnere i det siste, og nå får jeg ikke kontakt med Lille heller. Har forresten blitt veldig veldig støl i hoftene i forbindelse med kynnerne mine nå, og jeg hadde plutselig diare istad... Nervøs jeg nå altså. Både for at det skal være noe på gang, og for at det ikke skal være det... Vet nesten ikke hva som ville vært verst...
Phobia Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Oj Simsala -spennende Høres ut som du er på gang nå ja - og vi ØNSKER LYKKE TIL !!!! Sniker ikke du litt i køen nå forresten ??? Pittelitt iallefall ?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Takk takk:) Jo, det ser ut til at jeg muligens sniker litt ja... Hvis ikke de sender meg rakt hjem igjen da:) Uff, dette er spennende!
Phobia Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Neida - du kommer ikke hjem igjen nå uten baby du - det tror IKKE jeg iallefall..........hi,hi Ja spennende - DET tror jeg på !! Lykke, lykke til !
§oxx + Storm Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 uff... jeg vil også til Fredrikstad.... har termin i dag.. hoppe litt rundt å se om det hjelper... hehe lykke til!
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Håper Lille har kommet nå Simsala:-))) *tenker på deg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå